Re:Help laptop, welke?

Home Forum Zeverhoekje Re:Help laptop, welke?

• Maker
    Discussie
  • Mijn opinie als IT’er :
    Je hebt de specs die je wil, je kijkt daarmee eens rond en je koopt de goedkoopste die je kan vinden want uiteindelijk is’t allemaal dezelfde Chinesen brol.
    Belangrijker dan het merk is de winkel waar je ‘m koopt, als ze er daar een beetje verstand van hebben zit je gebeiteld bij eventuele problemen.
    Dit gezegd zijnde : hier is’t nen Asus, en op ‘t werk hebben we Lifebooks van Fujitsu. Van beiden heel tevreden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Anoniem

gd1 schrijft:

oj der nie ka bie werken bluuft erof hé 🙄

😳 Zuuste

zat al met dode pixel na 1 dag 😕

😆 😆 😆

Anoniem

Voila, terug thuis van een 4 dagen werkreisje, en onderweg de nieuwe laptop afgehaald…zit daar toch wel weer geen stuur op zekers!!!!

gd1 schrijft:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

gd1

Anoniem

Nog een beetje geduld mannen, laptopje al defect!!!!!
                Mag morgen een nieuwe afhalen

Anoniem

Holla holla, heb momenteel nog andere dinges te doen zulle!!!
                  Laptopje werkt prima 😀

Als hij zo goed met compu’s is als ik , kunnen we nog wel even wachten 😆

reys schrijft:

Reys is back 😀

Vanavond nog vlug ‘t een en ‘t ander installeren en dan hier eens goed tekeer gaan se 😈

Precies nog altijd aan het installeren. 😆 😉 😆

Welkom terug,
                        Het is hier stillekes geweest…

Ik heb ook een aspire, behalve dat hij op Windows draait zeer tevreden over, batterij gaat nog steeds lang mee en heb hem al bijna 2 jaar…

ja lap, tis gedaan met de rust 😉 😉
                          welkom back

Anoniem

Reys is back 😀
                            Laptopje is aangekocht, Aspire 7750G met alles erop wat ik denk nodig te zullen hebben en met dank voor alle info + spec aan Plumber voor alle hulp!
                            Vanavond nog vlug ‘t een en ‘t ander installeren en dan hier eens goed tekeer gaan se 😈

911-lover, je slaat de nagel op de kop !

Waarom denken jullie dat ik gestopt ben met de winkel 🙄 ❓
                                Als je alleen in de vrkoop zit kan je het vergeten .
                                Je moet het echt hebben van repareren/fabriceren/creëren om nog wat (extra) geld te kunnen maken .
                                Heel de prijzenpolitiek van superhandelaars en het internet hebben de verkoop geruineerd .
                                En mensen gaan niet naar “de beste” winkel , maar naar “de goedkoopste” .
                                Met hun problemen komen ze dan naderhand wel naar de kleinhandel daar hun “internetverkoper” hun in de kou laat staan .
                                Dan kan jij op je eigen kosten en tijd dingen naar de fabrikant opsturen en onder garantie laten herstellen die via het internet ergens goedkoop gekocht zijn.
                                En door de “tuningwetgeving” kon ik 70% van mijn tijd steken in problemen van mensen die van de keuring kwamen (op de weg waar ik woonde ietsje verder) om hun uitleg te verschaffen . En bijna allemaal (kende ze niet , nooit gezien en zeker niks aan verkocht) verwachtte ze van mij dat ik hun de nodige attesten zou bezorgen voor hun spullen die ze ergsn tweedehands of op een beurs (zoals motorshow Essen) gekocht hadden . 👿

Voor een taske koffie en een leuke Porsche babbel ben ik tot veel bereid hoor 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.