Reinigen radiators + monteren bescherming.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Reinigen radiators + monteren bescherming.

• Maker
    Discussie
  • Vandaag even de radiators fris gemaakt voor komende seizoen (Is altijd de moeite eens te doen!!) , en gelijk steenslagbescherming gemonteerd voor de radiators en condensors + ook voor de radiator Tiptronic.

Niets op de bumper gemonteerd, alles geplaatst op de auto met bestaande schroeven.

Attachments:
    • IMG-20150321-00068.jpg
    • IMG-20150321-00069.jpg
    • IMG-20150321-00070.jpg
    • IMG-20150321-00071.jpg
    • IMG-20150321-00072.jpg
    • IMG-20150321-00073.jpg
    • IMG-20150321-00074.jpg
    • IMG-20150321-00077.jpg
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Jochen” post=200921]Voor het vuil in de hoeken heb ik special tool ontwikkeld voor op de stofzuiger

[/quote]

Op de markt brengen die handel Jochen!!!

ik heb zwarte aftermarket mesh grill klaar liggen in de werkplaats om in de bumper van mijn 986 te monteren.
          het zelfgemaakte verlengstuk voor het stofzuigen ziet er kundig en efficient uit, maar je moet toch periodiek de bumper er af halen en ook tussen radiator en condensor nog het vuil weghalen. daarom heb ik toch de keuze gemaakt om het achter de roosters in de bumper te gaan monteren.

@ Deepee: Van mijn Boxster had ik het in de bumpers gemonteerd. Niet zo eenvoudig om dit te versieren met de aansluiting tussen de kunstoffen kappen en de bumper + je moet de sensor airco op andere plaats zetten. Vandaar de huidige keuze na wat zoeken op internet. Ik heb het juist gedaan puur voor de steenslag, reinigen moet je toch….Voor het vuil in de hoeken heb ik special tool ontwikkeld voor op de stofzuiger 🙂

@ Snoer: Dank voor vertrouwen en morele steun.

IMG-20150322-00089.jpg

Mooi werk Jochen het was eens nodig zo te zien .

ik zou de steenslagbescherming net wel op de bumper gemonteerd hebben, nu gaat alle rommel toch nog in die vervelende hoeken kruipen?
                terwijl roosters net bedoeld zijn om alles (behalve stof en zand) buiten te houden.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.