remblokken

• Maker
    Discussie

• Jan Danckaers
    Deelnemer

Bij het vervangen van de voorwiellager zie ik dat de remblokken ook aan vervanging toe zijn
      Welke merk/soort remblokken zou ik best aanschaffen voor de 968.
      Geen circuit, maar wel sportief straatgebruik

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Ik heb de EBC Yellow stuff remblokken en ben daar zeer tevreden over , remt veel beter dan origineel en piept enkel als ze echt warm zijn (circuit gebruik ) Ik zou momenteel niets anders willen .

Voor de speedfreaks:
          Pagid Yellow RS29
          Relatief weinig remstof op de velgen en in de schijfperforaties. Maar je moet er wel tegen kunnen dat aan stapvoetse snelheid je auto klinkt als een piepende kusttram.

Ook al veel goed gehoord over:
          EBC Yellowstuff
          Endless (type ken ik niet)

Remblokken – Pagid

PAGID Racing Brake Pads are developed for motorsport use but they may also be fitted to road cars where exceptional braking performance from high speed is required. In nine different compounds the PAGID racing compounds are complex formulations with very high ceramic material content.

Subiet gaat ge nog zeggen dat ik, hoewel later vertrek, toch eerst aankom, is omdat jij onderweg verloren gereden bent :happy:

@ DST…ah…sinds da gij ni meer kunt volgen é David :salut:
                @ deepee…ja, die merlken ken ik ook, maar misschien is er een type blok waar je niet zo hard moet op trappen om te stoppen.
                Mag voor mij rap versleten zijn, als het maar goed stopt, voor da’ k in den David z’n gat zit, want da manneke gaat ni vooruit hé :what: :what:

textar, brembo, pagid, …

Sportief??

Sinds wanneer da :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.