Remember: de ECHTE Audi Quattro ?

Home Forum Zeverhoekje Remember: de ECHTE Audi Quattro ?

• Maker
    Discussie
  • Toch ook wel een plekje in de autogeschiedenis waardig!

Das zo een met het korte chassis. Zeer zeldzaam. Ooit maar 4 van in Belgie ingeschreven dacht ik
    En van 0 tot 100 km/h in 4 sec!

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=908

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • was de laatste versie van de sport quattro, de S2

[quote=”MichM3″:3d6vmj7s][quote=”RSR”:3d6vmj7s]Idd ikheb zo eentje gehad en die staat nu in en garage in opwijk en ze verkopen hem echter niet meer. Buiten kleur goud en binnen bruin leder, wagen was goed en reed echt lekker maar de darmen van het water durfden er wel eens af te springen.

Luc[/quote]

da’s eentje met het lang chassis als ik me niet vergis…dus een Coupé Quattro maar geen Sport Quattro zoals in het filmpje 😉 [/quote]

idd het was en audi quattro turbo coupe die ik had

[quote=”RSR”:288ffrho]Idd ikheb zo eentje gehad en die staat nu in en garage in opwijk en ze verkopen hem echter niet meer. Buiten kleur goud en binnen bruin leder, wagen was goed en reed echt lekker maar de darmen van het water durfden er wel eens af te springen.

Luc[/quote]

da’s eentje met het lang chassis als ik me niet vergis…dus een Coupé Quattro maar geen Sport Quattro zoals in het filmpje 😉

Ik kan verkeerd zijn maar is dit niet een “Grouppe-B” wagen, destijds verbannen naar het Rallycross-gebeuren vanwege het feit dat er veel teveel ongevallen mee gebeurden??
            Een slordige 5à600 PK onder de kap en van 0 naar 100 km/u in 2.5 sec 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯

Idd ikheb zo eentje gehad en die staat nu in en garage in opwijk en ze verkopen hem echter niet meer. Buiten kleur goud en binnen bruin leder, wagen was goed en reed echt lekker maar de darmen van het water durfden er wel eens af te springen.

Luc

0-100 in 5 sec rond, geen 4…

2 in Belgie ingeschreven…een witte en een rode 😉

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.