remklauw 944 turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 remklauw 944 turbo

• Maker
    Discussie

• nine-eleven
    Deelnemer

Hallo,

heb volgend vraagje: passen de vier-pots-remklauwen (als upgrading)van een porsche 944 turbo (zowel voor- als achteras) op een 911 SC van bouwjaar 1981. Ik veronderstel dat ook de dikte van de schijven anders is, zodat ik ook de schijven dien te vervangen, maar dit is geen probleem.
      Zijn deze identiek aan de klauwen van een 964-model? Ik heb er een foto van, misschien dat iemand deze kan/wil plaatsen. Wat is een gangbare prijs daarvoor? Verkoper weet niet van welk 944-turbo-model dit komt of van welk bouwjaar 944 was. Dank voor jullie info!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • dus de voorste zijn niet identiek aan de achterste.
        passen de achterste klauwen van een S2 dan ook op een SC mits die kleine aanpassing van de gaten??
        is dus de bedoeling zowel voorste klauwen van S2 in te bouwen en om nog genoeg remmen achteraan te hebben ook achteras te ‘upgraden’
        dank voor info!!

4 grote pompen voor en 4 kleine achter

Daar zullen anderen op moeten antwoorden daar ik dat niet weet.
            Op mijn elver waren vooraan grotere klauwen en schijven als achter.
            En eigenlijk op alle wagens (een paar honderd) die ik al gehad heb. Vandaar dat ik aannamdat alle wagens dat zouden hebben

ik weet niet wat er achteraan een 944-turbo ligt, maar ik denk dat bij een 964 het 4 dezelfde klauwen zijn.
              Heb dit weekend verschillende mensen (en Porsches) gezien die uitgerust waren met zowel achteraan en vooraan dezelfde klauwen, en die hadden met originele pomp zééér goede remmen.
              Met twee vooraan ben ik ook al content hoor.
              Ik wacht wat af wat de mensen hier op het forum nog eventueel liggen hebben, en anders wordt het ebay.de

Voor en achter dezelfde ❓
                Gaat die achteraan dan niet overremd zijn 😕

Hallo,

Verkoper van deze klauwen gaat ze nu toch niet verkopen.
                  Heeft iemand nog dergelijke klauwen liggen?
                  Ik zou er graag vier hebben (dezelfde voor voor- en achteras).
                  Merci

Yep, zoals geschreven heb ik dat ook betaald en ik ben echt wel andere prijzen tegen gekomen 😉

bedankt mannen!!

Dat is ok

neenee, enkel voor de voorste.

Voor de set van 4 🙄 ❓
                            Dan is de prijs idd correct.
                            Ik heb ongeveer die prijs betaald voor de 2 voorste

Dus ze passen en zijn dezelfde zoals de 964-remklauwen??
                              verkoper vraagt 250,00 euro/set. ik denk correcte prijs??

Geen probleem Luc 😉
                                Bij mij werkte het perfect en heb nooit een nadeel ervan ondervonden.

Ik dacht dat ik hier al ergens op het forum een uitleg heb gegeven over hou je deze moet monteren. Maar Koen sorry ik blijf tegen uitfrezen van de gaten.

Luc

Hier het fotootje van de remklauwen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.