Remklauw stickers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Remklauw stickers

• Maker
    Discussie
  • Wie o wie kan mij helpen aan witte remklauw stickers?? 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • ik ben Stefaan niet he ,…. je moet er zelf ene bellen , die persoon heeft alles van porsche dus als je zo’n stickers wilt hebben, belt er gewoon effe ene en hij zal wel verder afspreken met je 😉

dank u wel
        laat me iets weten en ik kom ze halen of stuur ze me op

0475/561553
        Ron Vos

dank bij voorbaat

Deze persoon heeft (bijna) alles voor porsche en alles origineel . Stefaan 0475 27 98 87

Die heeft de stickers liggen 😉

Wim

Moet eens even kijken Ron, ik geloof dat ik nog een setje van 4 liggen heb.
            Zal het dan vanaf maandag wel laten weten.

Hallo ,

Misschien hieronder even kijken.

http://www.myporsche911.co.uk/shop/porsche-brake-caliper-decals.html

Mvg,

Marc

kan iemand me aub helpen aan de remklauwstickers?
                Ik kom ze desnoods halen of doe een mailtje

Dank bij voorbaat

Ron Vos
                vos.ron@telenet.be

[quote=”Bjorn”:3gxvfflk][quote=”911-lover”:3gxvfflk]Ik kan een malletje van de mijne maken (woon in de buurt) .
                  Effe langs de lettershop gaan op de Kempische steenweg en een paar minuutjes later loop je met de stickers buiten voor een paar euro’s 😉 [/quote]

Denk niet dat die hittebestendig zijn.,?[/quote]

Alles lezen 🙄

Stickers worden in negatief gemaakt .
                  Die blijven niet op de remklauwen .
                  En de verf die je gebruikt moet wel hittebestendig zijn 💡

WB

Nog es naar bellen….en nog es…. 😕 roll:

Als er iemand van het forum ze me kan leveren [size=75:37toprxh](de kleefversie), [/size]mail me gerust ik kom er persoonelijk om ❗ ❗

[quote=”cabrio wim”:391wqrw4]Marktplaats.nl, heb ik ze laatst ook gekocht. 💡 [/quote]

Heb ze besteld op marktplaats en we zijn ondetussen 5 weken verder en nog geen stickers gezien!!
                        Ondertussen nog eens met de verkoper gemaild en die ging mij “direct’ nog eens een setje opsturen. Ik citeer: het gebeurd dat onze post Belgie niet vindt.

Ik denk dat ik mijn €17.50 kwijt ben aan die kl**t van een hollander.

👿 👿 [size=59:391wqrw4]niet dat ik iets tegen nederlanders heb[/size]

[quote=”911-lover”:2p1a4k2a]Ik kan een malletje van de mijne maken (woon in de buurt) .
                          Effe langs de lettershop gaan op de Kempische steenweg en een paar minuutjes later loop je met de stickers buiten voor een paar euro’s 😉 [/quote]

Denk niet dat die hittebestendig zijn.,?

Ik kan een malletje van de mijne maken (woon in de buurt) .
                            Effe langs de lettershop gaan op de Kempische steenweg en een paar minuutjes later loop je met de stickers buiten voor een paar euro’s 😉

Beste,

De stickers die je moete plakken en overspuiten kan je me mij deze bezorgen? Wats is de prijs?

Mvg
                              Ron Vos

Wij hebben er die je er moet opkleven en dan overspuiten met wit en weer weg trekken en de leters staan er mooi op zoals origineel.

Vroeger zat hier Benny op het forum die ze ook leverde

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.