Remklauw stickers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Remklauw stickers

• Maker
    Discussie
  • Wie o wie kan mij helpen aan witte remklauw stickers?? 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • ik ben Stefaan niet he ,…. je moet er zelf ene bellen , die persoon heeft alles van porsche dus als je zo’n stickers wilt hebben, belt er gewoon effe ene en hij zal wel verder afspreken met je 😉

0

dank u wel
        laat me iets weten en ik kom ze halen of stuur ze me op

0475/561553
        Ron Vos

dank bij voorbaat

0

Deze persoon heeft (bijna) alles voor porsche en alles origineel . Stefaan 0475 27 98 87

Die heeft de stickers liggen 😉

0
          Wim

Moet eens even kijken Ron, ik geloof dat ik nog een setje van 4 liggen heb.
            Zal het dan vanaf maandag wel laten weten.

0

Hallo ,

Misschien hieronder even kijken.

http://www.myporsche911.co.uk/shop/porsche-brake-caliper-decals.html

Mvg,

Marc

0

kan iemand me aub helpen aan de remklauwstickers?
                Ik kom ze desnoods halen of doe een mailtje

Dank bij voorbaat

Ron Vos
                vos.ron@telenet.be

0

[quote=”Bjorn”:3gxvfflk][quote=”911-lover”:3gxvfflk]Ik kan een malletje van de mijne maken (woon in de buurt) .
                  Effe langs de lettershop gaan op de Kempische steenweg en een paar minuutjes later loop je met de stickers buiten voor een paar euro’s 😉 [/quote]

Denk niet dat die hittebestendig zijn.,?[/quote]

Alles lezen 🙄

Stickers worden in negatief gemaakt .
                  Die blijven niet op de remklauwen .
                  En de verf die je gebruikt moet wel hittebestendig zijn 💡

0
                  WB

Nog es naar bellen….en nog es…. 😕 roll:

0

Als er iemand van het forum ze me kan leveren [size=75:37toprxh](de kleefversie), [/size]mail me gerust ik kom er persoonelijk om ❗ ❗

0

[quote=”cabrio wim”:391wqrw4]Marktplaats.nl, heb ik ze laatst ook gekocht. 💡 [/quote]

Heb ze besteld op marktplaats en we zijn ondetussen 5 weken verder en nog geen stickers gezien!!
                        Ondertussen nog eens met de verkoper gemaild en die ging mij “direct’ nog eens een setje opsturen. Ik citeer: het gebeurd dat onze post Belgie niet vindt.

Ik denk dat ik mijn €17.50 kwijt ben aan die kl**t van een hollander.

👿 👿 [size=59:391wqrw4]niet dat ik iets tegen nederlanders heb[/size]

0

[quote=”911-lover”:2p1a4k2a]Ik kan een malletje van de mijne maken (woon in de buurt) .
                          Effe langs de lettershop gaan op de Kempische steenweg en een paar minuutjes later loop je met de stickers buiten voor een paar euro’s 😉 [/quote]

Denk niet dat die hittebestendig zijn.,?

0

Ik kan een malletje van de mijne maken (woon in de buurt) .
                            Effe langs de lettershop gaan op de Kempische steenweg en een paar minuutjes later loop je met de stickers buiten voor een paar euro’s 😉

0

Beste,

De stickers die je moete plakken en overspuiten kan je me mij deze bezorgen? Wats is de prijs?

Mvg
                              Ron Vos

0

Wij hebben er die je er moet opkleven en dan overspuiten met wit en weer weg trekken en de leters staan er mooi op zoals origineel.

0

Vroeger zat hier Benny op het forum die ze ook leverde

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.