Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › remklauwen logo
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 3 maanden geleden door eQuanD.
-
Ik ben van plan om binnenkort de remklauwen van mijn 997 te laten herspuiten. Daarom ben ik op zoek naar iemand die mij tips kan geven waar ik het Porsche logo kan bekomen om op de klauwen te plaatsen. Is dit een sticker of is dit een sjabloon? Alvast bedankt!
[quote=”G-man” post=276709]Stickersetje, hittebestendig, 5€
;)[/quote]
Waar is dat te vinden G-man?
Ik heb ook interesse ,mijn remklauwen van de 991 zijn gewoon grijs .
Persoonlijk vind ik het niet aantrekkelijk[quote=”G-man” post=276709]Stickersetje, hittebestendig, 5€
;)[/quote]
Je hebt pb bericht G-man!
G-man, dacht dat jij deze liggen had of verkocht ….:coolness:
PM, laat mij even de gewenste lengte weten van deze stickers dan maak ik je wel een setje…:up:
Bedankt voor het aanbod Wing. Helaas heb ik gisteren via die site de stickers besteld. Mocht het niet lukken om een of andere reden dan hoor je nog van mij!
Mijn remklauwen van mijn vorige 4s waren mooi rood origineel. Zou er mij iemand kunnen helpen aan de kleurcode die Porsche gebruikt?
Gevonden op een ander forum :
“It’s called Tiziano red by Fiat. the paint code is 199”
Niet 100% zeker, ik heb mijn remklauwen gespoten met Motip Rood (800°) en daarna 3 lagen blanke lak van Motip.ziet er goed uit! Zal al heel dicht bij het origineel liggen.
Ik kom via google ook RAL 3020, RAL 3001 tem 3003 tegen.
Zal nog een moeilijke worden….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.