Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Remklauwen poederlakken
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 4 maanden geleden door RSR Motors.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Setakira”:12smiq77]wit met zwarte letters? das pas speciaal 😉 [/quote]
Héhé 8) man man man toch, ma kom alles kan en de letters zijn iden aan de origineele letters van Porsche zelf de streepjes zijn er bij 😉
ja maar gij zijt ook een handige harry he luc 😆 🙂 lol: 🙂 D
neen grapje ik weet wat je bedoeld
dus allemaal de remklauwen bij luc binne gooien en dan is deze topic niet nodig en is alles zeker in orde
en als jullie verschillende setjes binnen gooien alemaal tegeijk dan weet ik zeker dat je nog een betere prijs krijgt
jaja nog beter dan nu ❗
[quote=”Setakira”:krfwgur7]enigste nadeel is altijd dat je PORSCHE op de remklauwe kwijt bent.
je moet al vrij handig zijn om de letters er terug op te spuiten, stickers gebruiken zijn snel onleesbaar door de hitte heb ik altijd gelezen…[/quote]
Toch niet wij zetten deze er terug op
Hoi, Steff
K’heb jaren geleden een Frame van een Morris minor Tourer laten stralen en poederlakken bij :
“Te Winkel” B.V.B.A.
Boombekelaan 2
2660 HobokenTel. 03/825-48-11
Fax.03/825-49-00
GSM 0475/26-42-10
email : tewinkel.zandstralen@belgacom.netNiet zover van bij U !!!
Pas wel op Mr geeft nogal vlug een prijs, maar Mw kan rekenen en uiteindelijk maakt zij de rekening !!!! DUS prijs op voorhand goed afspreken, liefst op papier !! Ik spreek uit ervaring
inderdaad je kan dat oppolieren met een dremel zodat de letters weer blinken… maar geloof me vrij, je zal afhankelijk van de kms dit meerdere keren per jaar mogen herhalen hoor… dat rood blift niet lang rood..
ik heb het ook ooit op mijne P gedaan…
enigste nadeel is altijd dat je PORSCHE op de remklauwe kwijt bent.
je moet al vrij handig zijn om de letters er terug op te spuiten, stickers gebruiken zijn snel onleesbaar door de hitte heb ik altijd gelezen…
er bestaat tegn woordig hitte bestendige verf speciaal voor remklauwen
heb ze hier in het rood maar zal ook nog wel in andere kleuren bestaan
ontvetten schuren ontvetten en spuiten ben je er voor een appel en een chique vanaf
[quote=”Bjorn”:2f5s76ey]Thanks , maar hoe plaats ik een foto van mijn machien onder mijn naam ?? ❓ [/quote]
in je profiel kan je dat wijzigen , daar kan je de url invullen van je avatar, dat is die kleine foto…
die moet dus wel ergens online staan, als je zelf geen webruimte hebt zoek je hier op het forum maar eens via de zoekfunctie , hoe je de avatar zet en op welke site dat kan staat al verscheidene keren uitgelegd.
welkom trouwens op de site 😉
[quote=”stefx911″:11qxxmq2][quote=”RSR”:11qxxmq2]daarvoor moeten ze uit elkaar en zal je al snel aan een 230 euro stuk zitten.[/quote]
SLIK…SLIK… 😯
Nu zijn ze in het originele zwart ook wel heeeel mooi hé 😉 [/quote]
Ze spuiten is iets goedkoper
Thanks , maar hoe plaats ik een foto van mijn machien onder mijn naam ?? ❓
Dit komt door het aantal geplaatste berichten, eens je wat berichten geplaatst hebt, dan komt er porschist te staan
Greetz
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.