remklauwen rood maken

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 remklauwen rood maken

• Maker
    Discussie
  • Vraagje : ik zou voor iemand zijn zwarte remklauwen van zijn 997 rood moeten maken. Maar ik heb er geen flauw benul van hoe? Heeft er iemand daar ervaring mee of weet iemand wie dat zou doen?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • En voor de hittebestendige stickers kan je hier bestellen:

Klik hier

Ze vragen 4,95 euro + 2,95 euro verzending naar B.

Is een firma uit NL maar ze verzenden ook naar België.

Mss ook makkelijk om u klauwen te verven. -> http://www.foliatec.be/news_NL_33_remklauwlak.html

Is normaal wel goed. Ga ik me ook aanschaffen.

Mvg Nick

De resultaten niet vergeten posten! 😉

Precies op tijd,want dat ga ik volgende week ook doen met mijn remklauwen, maar dan zwart. Nu weet ik wat te doen …. thanks :relaxman:

Bedankt ! :happydance:

Letters kan je verkrijgen op http://www.rosepassion.com

bij veel krantenwinkels/drukkers of zelfs doe het zelf zaken
                  meer info HIER :salut:

Waar vind je die pickup kleefletters van porsche?
                    Ik zou mijn remklauwen ook eens een nieuw likje verf moeten geven 😀

Bij het 911S-project heb ik gebruik gemaakt van poederlak…

eerst wit spuiten met hittebestendige verf
                        dan met pickup kleefletters de tekst erop
                        dan met rode hittebestendige spuiten
                        kleefletters verwijderen
                        en een extra beschermlaagje met 2 componenten spuitbus vernis.
                        en klaar met een mooi tekstje erop.

Ik denk als je hittebestendige verf koopt , dat je deze gewoon kan spuiten.
                          Maar of je er achteraf gewoon een sticker van porsche kan opplakken weet ik niet

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.