- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 mei 2013 om 11:51
Bij de Oost-West rit kreeg ik van een achteropkomende piloot (kwam bijwijlen erg dicht 😉 ) de opmerking dat mijn remlichten niet werkten. Bij controle leken ze het echter toch te doen. Ondertussen valt het mij geregeld op dat achterliggers wanneer ik afrem toch wel erg dichtbij komen, wat mij dan weer mateloos irriteert 🙁 . Nu heb ik bij stilstand aan een rood licht wat op de remmen zitten duwen zodat ik kon zien wat er gebeurde in de reflectie van de achterligger en ik denk het probleem gevonden te hebben :think: . De remlichten werken wel degelijk, maar ze floepen pas aan wanneer ik het rempedaal volledig indruk. Aangezien je dit enkel in noodsituaties doet, rem ik dus de facto meestal zonder remlichten, niet echt veilig dus. Ik vermoed dat ik de switch voor de remlichten wel kan afgesteld worden. Ik heb al wat zitten zoeken in het werkplaatshandboek maar ik kan niet vinden hoe dit moet, noch waar de sensor eigenlijk zit, vandaar deze post in de hoop dat iemand hier mij uit de brand kan helpen.
Nog vergeten te zeggen: het gaat om een 911 carrera 3.2 uit 1987
Alvast bedankt
Eric
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.