Remmen

• Maker
    Discussie
  • enne…zijn ze nog te koop dan ? 😉
    de mijne zijn bijna alle 4 aan vervanging toe nl.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • raar want die van u zijn precies even licht van kleur als je pinkers…die van mij steken zwaar af tegen de nieuwe pinkers. enig idee hoe dat komt? bestaan die mistlichten in een lichtere kleur ofzo?

Neen die zijn niet gekuist, enkel alsik mijn auto was (na elke rit 😉 )

en uw mistlichten nu? zijn die gekuist als ge de witte pinkers erop gemonteerd hebt?

Ja , dat was de prijs die ik via het net vond.
            Mijn aankoopfactuur ligt nog bij de boekhouder.
            Mijn schijven zijn van OMP 8)
            Ik heb ze inkoop om en bij de 280 betaald meen ik , maar het juiste bedrag kan ik je nu niet vertellen , daar moet je nog twee weekjes mee wachten (afsluiting eerste kwartaal 😉 )

verkocht. Zimmermann?

Is OK , heb hier net opgezocht wat ze kosten ex BTW en verzend (per stuk wel te verstaan)

[color=darkred][b]Vorderachse
                Bremsscheibe innenbelüftet
                Original Zimmermann Germany
                Erstausrüsterqualität
                298×28 mm LK 5/130 Nr.151200
                1 Stück 89,00 944 S 2, 944 TURBO, 968, 968 CABRIO,[/b][/color]

Neen ik heb de mistlichten niet gekuisd. Enkel als ik mijn auto was ( na elke rit 😆 ) 😉

150?
                  nu hopen dat het geen belachelijk bod is 😕

btw, heb nu ook de witte pinkers, heb jij de mistlichten gekuist eigenlijk? het verschil lijkt me nogal groot te zijn als je ze ernaast ziet…

[quote=”Number1″:20iz3n6o]goed…dan neem ik ze
                    ik mocht een bod doen he 😉 [/quote]
                    Ja , als het bod ok is kan je ze nemen, als het ( dat voel je zelf ook wel aan) belachelijk is blijven ze natuurlijk mooi bij mij 😆 😉

goed…dan neem ik ze
                      ik mocht een bod doen he 😉

Ja ze liggen hier nog te koop 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.