- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 november 2015 om 00:47
Vandaag bij een bevriende garagist de remmen (pogen) te ontluchten middels een druktoestel.
Drama ; bij het onder druk zetten van het systeem liep de remolie rijkelijk onder de auto uit ter hoogte van de voorbumper. :bounce:Bij controle bleek de olie van onder de batterybak te komen, verder nergens lekkage te bespeuren.
Uiteindelijk denk ik dat de enige verklaring kan zijn een scheur in de rubber toevoerleiding naar de hydraulische pomp van de koppeling aan het pedalenkluster. Die leiding verdwijnt in de kofferbodem ter hoogte van de zekeringskast en is pas terug zichtbaar aan dat kluster.
Ik ga eerstdaags deze leiding vervangen, dan weet ik het pas zeker :think:Iemand al een dergelijke ervaring meegemaakt ? En wat me overigens ook zorgen baart is het feit dat ik niet bij het traject kan wat die olie heeft afgelegd van het lek naar de afwateringsgaatjes aan de voorbumper.
Hoe kan ik best tewerk gaan om de (agressieve remolie) te neutraliseren ? Tips zijn meer dan welkom.Het gaat dus over die blauwe slang:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.