remschijven

• Maker
    Discussie
  • Ff een vraagje is er een mogelijkheid om de remschijven van een porsche 996 af te draaien
    Of raaden jullie dit af

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Zelfs leverbaar voor de 996 GT3 (318mm) maar 87.50 per stuk. Da;s echt geen geld ❗

Wim

Is normaal hoor die prijs, hebben wij ze deze week ook nog voor een klant geleverd en geplaatst. 😉

Anoniem

[quote=”fdeville” post=128348]Nieuwe schijven van Bosch, voor 996 3.4, momenteel bij mister-auto.be 87,50eur/stuk. Voor die prijs kan je echt niet sukkelen hé :D[/quote]

De schijven die ik op mijn Corsa heb liggen waren zelfs duurder! 😯

Voor die prijs kan je je oude afdraaien en verkopen ! :mrgreen:

Anoniem

Nieuwe schijven van Bosch, voor 996 3.4, momenteel bij mister-auto.be 87,50eur/stuk. Voor die prijs kan je echt niet sukkelen hé 😀

[quote=”cabrio wim” post=128284]Dat bedoelde hij ook niet denk ik dat jij een verkoper bent. 😉

Maar doelde meer op dat er verkopers zijn die dat doen, en zo dan weer mensen in het ootje nemen. :idea:[/quote]

Zo is dat ! 😉

Wim

Het valt ook onder de normale praktijken. 😉

Mag en gaat goed zolang je maar niet onder de tolerantie van de fabriek komt.
                    Dus kom je daaronder (verplichte dikte schijven) trekken ze eerder krom, maar kun je ook problemen krijgen op de keuring als ze het opmerken.

ik heb ze dat recent op wheeler dealers gezien, ze hadden een boxter op de kop getikt, en hebben de schijven afgedraaid en dat op internationale tv, ik ging er daardoor vanuit dat dit normale praktijken waren.

Wim

Dat bedoelde hij ook niet denk ik dat jij een verkoper bent. 😉

Maar doelde meer op dat er verkopers zijn die dat doen, en zo dan weer mensen in het ootje nemen. 💡

Maar ik ben geen verkoper,t was maar een vraag of dit mogelijk 🙄 was maar aan de reacties te zien best niet doen dan

Louche marchantenmaterie. Als je dan even met de vinger aan de rand van de schijf voelt zegt zo’n kerel dan: ” schijfjes zijn als nieuw, niks ingelopen. “

Anoniem

[quote=”cabrio wim” post=128213]Gewoon afdraaien op een draaibank, zodat ze weer mooi recht en glad zijn.[/quote]
                              Ok weer iets bijgeleerd, ik wist niet dat er ook maar iemand zou durven aan denken om zoiets te doen. ‘t Zijn toch maar je remmen hé

PB

Simpeler is je Porsche te verkopen, instant piepvrij! :drink:

[quote=”Mushroom” post=128215]Onlangs nieuwe Zimmerman (wat Porsche origineel steekt) schijven en blokken besteld voor 560 Euro. Als je daar wil op besparen ben je niet goed bezig 😕
                                  Tickle is ze me er helpen komen opsteken :first:
                                  Goede raad: kopervet gebruiken, want piepen… niet te doen, precies een oude autobus! :music:[/quote]

“Piepen” kan je eenvoudig oplossen door fijne gaatjes in de remvoering te boren en er het binnenste van een potlood in te duwen, enkele stiftjes zal ik maar zeggen (drie is voldoende). Is beter dan kopervet wat zorgt voor heel wat extra vuil 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.