Re:Nieuwe site probleem

Home Forum Porscheforum mededelingen Re:Nieuwe site probleem

• Maker
    Discussie

• Wim

Had deze problemen eerst ook, maar instellingen van je computer staan dan waarschijnlijk niet goed check die eerst even.

Scrollen kun je gewoon in de velden doen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 61)
      • Ik heb ook de tip van Pascal 4S Toegepast.
        Forum werkt super nu 8)

Merci voor de tip 😉

Gr Bert

Inderdaad Pascal4S, super tip 😆

Dus gewoon naar “Page” opties gaan en daar de “Compatibility view” aanzetten.
          Porscheforum werkt nadien perfect !

Greetz,

Plumber

Anoniem

Met Firefox, plots dezelfde problemen als voorheen. Zal waarschijnlijk aan mijn instellingen liggen?

Internet explorer 8.0 —> Bij ‘extra’ Compatibiliteitsweergave aanvinken en probleem is opgelost …
              (bij mij althans)

Heb het ook net gedownload .
                Ben benieuwd of het probleem daarmee verholpen is

Wim

Is er niet meer. 😥

Waar kan je iemand z’n album vinden?

Anoniem

Heb ik al gedaan.
                      Vorige week Firefox in gebruik genomen voor Porscheforum.be.
                      Nu gebruik ik het voor alle internetverkeer.

Wim

Allemaal gratis Mozilla Firefox down loaden, geen problemen meer, en we boycotten microsoft. 😉

Had ik toch gezegd dat het is van zodra er fotos op de pagina staan.

tja.. microschoft is soms nogal eigenwijs

We zijn trouwens niet de enige site met dit probleem, op enkele sites van multinationals die toch ettelijke miljoenen per jaar spenderen aan hun it afdeling en websites staat dit nu te lezen…

[b]Onze site is vernieuwd en voorlopig kunnen we enkel een optimale weergave
                            garanderen indien u deze site bekijkt met een Internet Explorer 6.0 of Internet Explorer 7.0 of Firefox 2 browser.

We zijn op dit moment volop aan het werken om ook andere browser typen te
                            ondersteunen.[/b]

Met dank aan microsoft voor hun geweldige IE 8 … 🙄

Wim

Mooi alternatief is > http://www.mijn album.nl
                              Zet alles automatisch om voor de grootte van websites en forums. 💡

reactie van onze techneut.

[b]Ik heb ook de fouten kunnen nabootsen.
                                Firefox = OK
                                Chrome = OK
                                IE 7 = OK
                                iE 8 = heeft de fouten

Heb ook al het probleem kunnen achterhalen.
                                Blijkbaar is er iets mis met de fotos die geplaatst worden in het forum die van ergens anders komen. (photobucket,…)

Hier worden de afmetingen niet juist doorgegeven van de foto.

Hier ga ik iets voor moeten zoeken denk ik. Misschien iets bij programmeren.[/b]

of google chrome, werkt ook perfect… alle browsers werken momenteel perfect met ons forum, BEHALVE microschofts explorer

Anoniem

Moet vandaag wel telkens terug inloggen??
                                    dus: Firefox proberen zekers?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 61)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.