Renovatie

• Maker
    Discussie
  • Dus,hier het vervolg van onze lijdensweg. (zie Strosek)
    Deze week is de kompressie gemeten,en is boven alle verwachtingen zeer goed.De startmotor heeft z’n beste tijd gehad.Zelfs met een batterij van 300 amps draaide de startmotor niet op volle kracht,en toch werd er voldoende druk opgebouwd.
    Het injektie systeem werd gedemonteerd voor nazicht en afstelling.
    Op de foto’s is er te zien dat er een stuk alluminium boven het luchtinlaat afgebroken is.Ik hoop dat we alle stukjes hebben en er geen achtergebleven zijn. het is een oude breuk,indien er toch nog stukjes in de uitlaat gevallen zijn,zou dit volgens ons reeds voor problemen gezorgd hebben.
    De zelfgemaakte benzinetank is verwijderd.
    Ik heb een originele kunststof tank,maar geen bevestigingssupport,geen bevestigingen voor de bezinepomp en filter en geen beschermplaat.
    Een support voor de tank kost nieuw 256 euro,de beschermingsplaat kost
    46 euro.
    Bij FG Porsche heeft men nog onderdelen voor een 928.Deze week gaat men de onderdelen die ik momenteel nodig heb zoeken.
    http://s51.photobucket.com/albums/f383/Rott-31/Werk%20928/

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Dag Roddder

Hoe is het daar ,het is daar zo stil.

Groeten Mike

Deze week is er niks aan de wagen gedaan.
        Er is wel een hele doos met nieuwe onderdelen uit Duitsland toegekomen.
        Ook is de benzinetankbeugel geleverd die ik besteld had bij FG Motors
        Vandaag moest Walter een wagen halen in Duitsland,en was deze morgen gesloten.
        In de loop van de week zal Walter tijd proberen vrij te maken om de injektie onder handen te nemen.
        Volgende week zaterdag gaan we de benzinetank plaatsen.
        Ik schat dat binnen een drietal weken de 928 klaar zal staan voor de keuring.

Rodder,

Hoe is het daar met de werkzaam heden,als wat nieuws,

Groeten Mike.

Er is nieuw stuk besteld,dus van zodra dat het er is ga ik er om,volgende week gaat de auto binnen om wat bij te schilderen ,er zijn wat plekjes en schreven er op en die storen mij.
            Gisteren nog eens naar de zee geweest,zalig om te rijden,dat je maar rap de baan op kan.

Groeten Mike.

MDMIKE
              Dit is jammer,ik had U niet meer verwacht.
              Is het probleem met het knopje opgelost?

Hoi,

Ben vandag bij walter geweest,maar je was juist weg.
                Er is nog wa werk aan de auto ,zo te zien maar zal wel in orde komen.
                Zal u wel nog eens tegen komen zeker of je stuur maar een pm .

Groeten Mike.

[quote=”mcklusky”:14fpe9c4]Ik heb nog een origineel reservewiel en 928 krik te koop liggen. 8) [/quote]

Indien ik hier geen reservewiel vind,laat ik U iets weten.
                  Ik ga eerst eens zien of er dichter bij huis hier iets te vinden is.
                  Alvast bedankt voor het aanbod.

[quote=”MDMIKE”:5l8gaszi]Hoi, rond welk uur ga je

Groeten Mike.[/quote]

Ik denk dat we rond 10.00 / 10.30 er zullen zijn.

Ik heb nog een origineel reservewiel en 928 krik te koop liggen. 8)

Hoi, rond welk uur ga je

Groeten Mike.

Daar zeg je zo wat,ik heb ook geen reservewiel.
                          Zaterdagmorgen moet ik terug naar FG motors en daarna naar Berlare.
                          Mischien zie ik U bij de Walter.

Hoi,

Ben nog altijd op zoek naar reservewiel,moest je iets tegen komen ,laat mij weten ,want ben er al een tijdje op zoek naar.
                            Het kan zijn dat ik zaterdag morgen eens naar de garage gaat.

Greoten Mike.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.