- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 februari 2009 om 14:41
Dus,hier het vervolg van onze lijdensweg. (zie Strosek)
Deze week is de kompressie gemeten,en is boven alle verwachtingen zeer goed.De startmotor heeft z’n beste tijd gehad.Zelfs met een batterij van 300 amps draaide de startmotor niet op volle kracht,en toch werd er voldoende druk opgebouwd.
Het injektie systeem werd gedemonteerd voor nazicht en afstelling.
Op de foto’s is er te zien dat er een stuk alluminium boven het luchtinlaat afgebroken is.Ik hoop dat we alle stukjes hebben en er geen achtergebleven zijn. het is een oude breuk,indien er toch nog stukjes in de uitlaat gevallen zijn,zou dit volgens ons reeds voor problemen gezorgd hebben.
De zelfgemaakte benzinetank is verwijderd.
Ik heb een originele kunststof tank,maar geen bevestigingssupport,geen bevestigingen voor de bezinepomp en filter en geen beschermplaat.
Een support voor de tank kost nieuw 256 euro,de beschermingsplaat kost
46 euro.
Bij FG Porsche heeft men nog onderdelen voor een 928.Deze week gaat men de onderdelen die ik momenteel nodig heb zoeken.
http://s51.photobucket.com/albums/f383/Rott-31/Werk%20928/
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.