Home › Forum › Zeverhoekje › Re:Onverdraagzaamheid
- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik denk dat dit al langer loopt, heb het zelf ook een keer meegemaakt.
Maar alles is nu veel meer in het nieuws als vroeger, dus is mijn ogen wat meer op de voorgrond dan toen.
gewoon een plaatsje geven en niet meer over nadenken, anders wordt je zot. 💡Ik weet het, ik ga misschien wat makkelijker om met die zaken zoals mijn ziekte. 😳
waar het gaat eindigen weet ik niet, maar dit zijn dingen die blijven hangen.
Zelf ben ik al twee maal overvallen.
De eerste keer jaren geleden na mijn studies, in een videotheek, pistool tegen de kop en alles mogen afgeven en nog wat stampen en kloppen er boven op…
Tweede keer in Spanje, alles kwijt, en daar sta je dan.Beide voorvallen zijn ondertussen bijna 20 jaar geleden, maar nog steeds loop in argwanend rond s’avonds, als iemand mij volgt ben ik altijd op mijn hoede… niet plezant.
het gaat de verkeerde kant op met dit land 😥
Anoniem15 december 2011 om 00:02‘t Past hier niet echt maar toch: onverdraagzaamheid, jaloezie, frustratie 😕 !
Het doet erge dingen met een mens 😥
Neem nu de trieste gebeurtenissen van de afgelopen dagen; studenten die verdwijnen (dorpsgenoot en zoon van een klant), schietpartij op kerstmarkt te Luik, stemt toch serieus tot nadenken .
Zoals daarstraks: ’t vrouwke en ikzelf zijn net terug van een klantenbezoek…althans dat was de bedoeling maar bij het inrijden van de bestemmingstraat werden we tegengehouden door een dik ingepakt en zwaar bewapend lid van het speciale interventie team, ons de opdrachtgevende onmiddellijk rechtsomkeer te maken en dan vervolgens rustig naar huis te rijden.
Blijkt dat er bij de buren van onze klant op het eigenste moment een overval met gijzeling aan de gang is!
Net nog telefonisch contact met de klant gehad en daar zit de schrik er ook goed in…
Waar gaat het dit eindigen?cab 88 schrijft:
Ik ben vorige week naar New York geweest en mijn gedacht zou die pipo daar pas echt kunnen klagen …
Mercedes? 5,5 liter, 6L en AMG 6,3.
Audi? Noemt daar AudiS ,(= S5, S6 en S8).
Al die Amerikaanse bakken met V8, allemaal benzines, zelfs de camionettes. Als je al eens een vw’ke ziet is’t een 2L of 2,5,…
en wij moeten hier downsizen??? Laat ze daar maar eerst een efforke doen er zit daar nog meer dan rek genoeg op …Ik vorige week in Madrid (bweek, wrakken van autos) en daarna naar Rome doorgevlogen…. o my god, crisis in Italia….tja, de mercedez S500, AMG, audi A6, porsches, etc dat ik daar heb gezien, ni normaal. Iedereen reed daar precies met een S-klasse met zwarte ramen of een A6 met zwarte ramen, hoe nieuwer hoe beter.
Leve Berlusconi dan maar zekers, hier is nog plaats, toch geen regering 😀gewoon niet reageren op zulke gasten, das gewoon de nieuwe maatschappij waar we naar toe gaan (communistische 😕 )
Anoniem20 november 2011 om 16:33Mijn osteopaat heeft mij verboden nog met de fiets te rijden, ik heb een geldige reden!
Straks bakje voltanken se 😕ik denk dat het allemaal de schuld is van de mensen met zonnepanelen op hun dak ❗
a ja, want nu hebben ze teveel electriciteit, en moeten ze die kwijt,
daarom hebben ze electrische en hybride wagens gebouwd,
die zijn dan weer duurder in aankoop,
en om die toch verkocht te krijgen, maken ze gewoon de diesel
en de benzine duurder …..Kan blijkbaar ook wederzijds die onverdraagzaamheid.
🙁 😈 😕
Och , zielepoten allemaal .
Waar ik vroeger werkte organiseerden van die geitenwollen sokken met lange rasta’s elk jaar de Werelddagen .
Ze kregen gratis het achterplein (van een horecazaak) en uit dankbaarheid sloten ze hun “wereldje” compleet af (deed me denken aan de Berlijnse muur) en verkochten in hun wereldje eigen drank (de zaak zou eens een consumptie kunnen verkopen .
Die wereldverbeteraard reden bijna allemaal in 2 Pekaatjes . Lekker dompende en CO uitstotende hokken die per stuk meer in de lucht duwen dan jouw en mijn wagen samen.Anoniem19 november 2011 om 02:56Blijven hopen dat we die gast toch nog een tijdje gelijk kunnen geven!
Dat het overal stilletjesaan minder gaat is zelfs met een donkere zonnebril op al goed zichtbaar 🙁Anoniem19 november 2011 om 01:57Ik ben vorige week naar New York geweest en mijn gedacht zou die pipo daar pas echt kunnen klagen …
Mercedes? 5,5 liter, 6L en AMG 6,3.
Audi? Noemt daar AudiS ,(= S5, S6 en S8).
Al die Amerikaanse bakken met V8, allemaal benzines, zelfs de camionettes. Als je al eens een vw’ke ziet is’t een 2L of 2,5,…
en wij moeten hier downsizen??? Laat ze daar maar eerst een efforke doen er zit daar nog meer dan rek genoeg op …Die man heeft gelijk.
Den dag dat jij een zware diesel in jouw kar steekt, krijg je van mij ook een uitbrander hoor!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.