Replica RUF Yellowbird bumpers

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Replica RUF Yellowbird bumpers

• Maker
    Discussie

• J

Voor de geinteresseerden, ik verkoop een setje polyester bumpers.
      Prijs is 475€ maar bespreekbaar voor forumleden.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • J

verkocht, mag op slot

J

Price drop 400€

(meet straks de mistlampopening na)

J

Tot nu toe hebben in de openingen van de mistlichten roostertjes gezeten.
            Ik meet het na en post vanavond wat meer foto’s.

J

Ik bedoelde de opening van de pinkers, die is van het Amerikaanse type.
              Dus je kan ofwel een extra oranje of wit pinklichtglaasje gebruiken ofwel de opening wat kleiner maken met wat polyester.
              Er is een kleine beschadiging onderaan die toch moet hersteld worden.
              Ik veronderstel dat de bumpers, als je ze zou kopen, toch wat voorbereidende werken nodig hebben als je ze laat spuiten.
              Dan is die kleine herstelling snel gedaan.
              Ik probeer straks wat meer foto’s te nemen van dat beetje schade. Dan kan je het beter inschatten.
              Mistlampen heb ik niet liggen.
              Zoals gezegd kan ik nog wel wat zakken in de prijs maar weggeven doe ik niet hoor.

[quote=”G-man” post=143335]Als je een beetje handig bent kan je de opening zelf aanpassen met wat polyester. [/quote]

Ookal is het een replica product, dat zou ik nou net (of juist) niet willen doen.

Hoor het graag of er originele (Porsche) lampen (en glaasjes) in passen.

Het mooiste (makkelijkste) zou zijn als je die er dan ook bij kunt leveren — voor een zacht prijsje :coolness:

Wim

:up: :up: en bedankt.

J

image_2013-09-24.jpg

image_2013-09-24-2.jpg

image_2013-09-24-3.jpg

image_2013-09-24-4.jpg

Wim

Hier ook graag weer een foto van gezien op het forum.

J

Ik geloof het wel.
                        Heb ze zelf nooit geïnstalleerd. Maar ik wil wel eens meten.
                        De pinkers zijn het Amerikaans model.
                        Als je een beetje handig bent kan je de opening zelf aanpassen met wat polyester.
                        Ik heb deze gekocht omdat ik iemand kende die ze wilde maar die is van gedacht veranderd…

Passen daar gewoon de Carrera 3.2 lampen in ?

Attachments:
                          • RUF-Front.jpg
                        10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.