- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 december 2007 om 21:59
Hello Porschisten,
Ben compleet nieuw op het Porsche forum dus goeiedag iedereen! 😆
Heb zonet een Porsche 997 2S Cabrio (okkazie met 8.000km) aangeschaft.
Aangezien ik de originele velgen (de standaard Carrera S velgen) niet zo mooi vindt zou ik ze willen veranderen met een ander type velg uit het Porsche gamma (mijn voorkeur gaat uit naar de Classic velg).Ik heb naar een Porsche dealer gebeld maar viel bijna flauw toen ik de prijs hoorde: 845€ zonder BTW per velg. Dat geeft een totale prijs van 4.090€ voor 4 velgen (zonder banden dan nog wel!) …. 😥
Heb eens zitten rondzoeken en kan identiek dezelfde (replica) velgen kopen bij een velgenboer voor nog geen 1.000€ voor vier…Mijn vraag nu: heeft er iemand van jullie ervaring met replica velgen? Doen of niet doen? Indien ja, hebben jullie adressen van velgenboeren?
Indien niet, waarom niet? Slechte ervaringen mee?Of kan ik toch maar beter 4.000€ ophoesten voor echte Porsche velgen? Zijn die echt hun dure prijs waard?
Ik gebruik reeds jaren replica velgen op mijn andere wagens en ben er tot nu toe zeer tevreden over maar een Porsche met 355pk kan je niet beschouwen als een gewone wagen…
Ik wil wel blijven bij de standaard type modellen van velgen uit het Porsche gamma.
Graag jullie mening…
Tot hoors,
Plumber
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.