Re:rondje GT3 Ring in het donker

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Re:rondje GT3 Ring in het donker

• Maker
    Discussie
  • hallucinant… Alhoewel zijn koplampekes ietste straffer lijken dan de mijne, vereist dit toch een blindelingse kennis van het parcours!! Doe daar nog eens mist en regen bij!!! 😯 😯

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • …filmpje bijna zo straf als Rally…want dat vindt ik op
      autosportgebied het strafste wat er is,kwa rijkunsten,daar ga ik nooit
      naast zitten.
      Grtz Pascal911.

echt hé…ocharme 😥

Mushroom schrijft:

We zullen er maar niet te hard over nadenken wat Rocco ‘s nachts zo allemaal doet 😉

Nu een paar dagen later klinkt deze post luguber

en daar willen we al helemaal geen filmpje over zien… 😉

We zullen er maar niet te hard over nadenken wat Rocco ‘s nachts zo allemaal doet 😉

Anoniem

😳

tof JP, de ene speelt s’nachts batman en een ander zit s’nachts incognito op de ring filmkes te draaien 😉

derde keer goede keer; ik denk eerder aan het ‘PSEUDONIEM’ T. Glock… 😈

Anoniem

Denk eerder onder synoniem T.Gluck. 😉

Anoniem

Thanks gasten, heb er wel een beetje moeten voor trainen en zo’n camera in de wagen brengt altijd een beetje extra stress met zich mee …(in Duistland rij ik onderPSEUDONIEM’ 😕 T. Kluck

Knap filmpje JP
                          inderdaad, je moet dit maar na doen… ik niet in alle geval… zelfs niet met mijnen fiets (tussen die bolides) 😈

merci JP voor ‘t filmpke 😉

Anoniem

Als ik het zelfde zou proberen zou dat overeen komen met russische roulette . 😥 😥
                              ‘k Zal het maar bij een poldertoerke houden . 😉 😉 😉

Damn! 😯 😯

Dit is idd blindelings de ring kennen! Hij knalt zelf anders ook de andere lekker voorbij 😈

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.