reserve wiel porsche 991

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht reserve wiel porsche 991

• Maker
    Discussie
  • Hallo,ik heb me een 991 gekocht ,Deze werd geleverd zonder reserve wiel en krik.
    Ik veronderstel dat het juist hetzelfde wiel zal zijn zoals bij een 996 of 997 daar ik ook veronderstel dat het de zelfde remklauwen zullen zijn .
    Als er iemand van jullie dit wiel en krik heeft liggen mag je steeds een berichtje sturen .
    Op tweedehands is er een goed exemplaar maar steeds ik een bod doe vermeerderd de verkoper zijn prijs .
    Gsm 0468 191 991
    Mvg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • In banden centraal hebben ze dat ook gedaan bij mijn opel .
      Maar is wel simpel

Mannen denk er wel aan dat een reparatie met koord eigenlijk niet meer mag in België.
        Dus best zo snel mogelijk na de tijdelijke reparatie een correcte herstelling laten doen in banden centrale of dealer.

@bccars, is best gemakkelijk :popcorn:

Verorie beste Geert, Snoer en YellowSub : DAT wil ik ook wel eens leren ! Kunnen jullie eens geen workshop geven ? En ik meen dit serieus he. Voor 10 eur 50 keer je eigen band kunnen depanneren, I like the sound of that !

Ik zal vandaag een setje gaan kopen ,dit lijkt mij toch interessant

Ik gebruik deze koorden al meer dan 10 jaar en heb daar ook goede ervaring mee ! Ooit in Zuid-Frankrijk lek gereden en in minder dan 15 min ben je weer op pad ! Ik heb het al meer voor vrienden gebruikt dan voor mij zelf , maar het werkt schitterend . Ik heb deze set altijd bij in de P .

Die prop van Wales was in juli en zit er nog steeds in…

Zulk een prop krijg je niet mee met het reparatie pakketje van porsche .
                    Als je dit in het buitenland voorhebt heb je wel pech.
                    Niettemin ik vind het wel een toffe reactie van je .
                    Mvg

Gisteren tweede keer plat gereden… Maar enkele kilometer van bij mij thuis en het was donker dus heb ik de band met de compressor opgepompt en dan naar huis gehinkt.

Na het wedervaren in Wales waar Geert me uit de nood hielp met een vulprop, had ik me ook enkele van die kits aangeschaft (10 euro voor 50 proppen en gereedschap, dus genoeg voor een leven lang Porsche rijden). Vanochtend band oppompen, dan de handboor er in, prop er in en klaar. Duurt minder lang dan de wagen opkrikken!

Mijn vrouw stond er op te kijken en ik weet zeker dat ze het in geval van nood ook kan, dus…

Hoe bedoel je

Benieuwd waar die band in de constellatie van Suncoast eindigt in het geval van een accident !

Voor 1500 euro kan je vele jaren een pechverhelping krijgen bij VAB of soortgelijke 💡

Mocht ik onderweg eens een platte band hebben ben ik op een kwartiertje terug aan het rijden .
                              en dat plakmiddel dat er meegegeven wordt werkt naar het schijnt bijna nooit en dan je soms uren wachten .Ik weet ook wel dat er bij een 991 geen reservewiel wordt bijgeleverd .

ah……….:roll: daarvoor dient dat achterbankje…….:lol: 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.