Respect tonen en eerlijk zijn tegenover elkaar

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Respect tonen en eerlijk zijn tegenover elkaar

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Alhoewel ik maar af en toe eens iets schrijf op dit forum (ik zit op verschillende fora en ook daar doe ik dat maar af en toe, ‘t zou anders snel een half time job worden) moet er mij nu toch eens iets van het hart.

Het gaat om respect en eerlijk zijn tegen elkaar (medeforummers onderling).
      Ik heb hier een tijdje een advertentie geplaatst met originele mistlampen voor een 993 te koop in bijna nieuwstaat. Door de vernieuwingen van het forum is de ad verdwenen maar daar gaat het niet om, als ik wil kan ik de ad altijd terugplaatsen.

Hierop heb ik 3 reacties gehad waarvan ik er 2 weinig respectvol kan noemen.
      Het komt er op neer dat men doet alsof men ernstig geïnteresseerd is, dat de prijs ok is en dat men binnenkort wel eens zal langskomen. Hierbij is ook meerdere malen telefonisch contact geweest. Maar op den duur laat men niets meer van zich horen en laat men de afspraak doodgewoon vallen.

Sorry maar ik vind dat als je het niet ernstig meent je dan ook niet moet reageren op advertenties. Kom je niet overeen qua prijs of iets anders dan is dat zo en is er gewoon geen deal. Maar als je laat blijken dat je zodanig veel interesse hebt en dan ook nog eens afspraken maakt om ze daarna niet na te komen dan ben je wel dik verkeerd bezig.

Ik ga zeker geen namen noemen maar ik wens hiemee aan te halen dat men eerlijk moet zijn, zowel als men iets adverteert of er op reageert en de mensen (in dit geval mede-forummers) niet aan het lijntje moet houden met een hoop gezever.

Nog even ter info : ik heb de mistlampen nog altijd. Maar als mensen zich hier op deze manier tegenover elkaar gedragen zet ik ze hier liever niet meer te koop.

Chris

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Wim

Is de moderne consumptie weg gooi maatschappij van tegenwoordig. 💡

Als je weet wat ik dagelijks aan mail beantwoord over vragen die mij gesteld worden, waar ik dan later nooit iets van terug hoor.
        Al was het maar van , sorry is te duur, of moet er nog even over nadenken.
        Maar gelukkig is het gros van de forummers hier niet zo, maar die enkele zul je er altijd bij hebben.
        Maar maak mij er niet druk om, moet jij ook niet doen, je krijgt het alleen er zelf maar moeilijker mee.

Anoniem

Chris ik ben het volledig met je eens .
          Dit forum is evenzeer een weerspiegeling van onze maatschappij met al zijn positieve en negatieve kanten .
          Zoals bepaalde mensen zich gedragen hebben bij hun reactie op jouw advertentie ,gaan ze ook omgaan in het dagelijkse leven met andere mensen .
          Op een forum kunnen ze zich nog gemakkelijker wegsteken achter een fictieve naam .
          Langs de andere kant zijn er hier veel eerlijke hardwerkende mensen die een goede mentaliteit hebben en een passie hebben voor Porsche .
          Ik ben er zeker van dat bepaalde mensen hier op het forum wel weten hoe bepaalde forumleden in elkaar steken ,zowel positief als negatief .
          Door tussen de lijnen te lezen of te merken hoe bepaalde mensen snel op hun tenen getrapt zijn of niets kunnen relativeren kan je al een selectie maken .

Is inderdaad weinig respectvol 🙁

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.