Restauratie 356 bt 5 bj. 1961

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 356 bt 5 bj. 1961

• Maker
    Discussie
  • Twee jaar geleden kocht ik een wrak , daar heb ik veel laswerk aan gehad . Een nieuwe bodem , binnen spatborden , deurdorpels , inzetstukken voor deuren en spatborden en nog veel meer. ( Alles is te volgen op Porsche forum. eu ) Nu staat de carrosserie in de grondverf en wordt half augustus gespoten . De motor is ook bijna klaar , ben nog op de zuigersringen aan het wachten. Eind augustus kunnen we starten met de opbouw. Hier wa foto’s .
    Gr. Marc 356
    De benzinetank is al gelakt.

image_2013-07-30.jpg

image_2013-07-30-2.jpg

image_2013-07-30-3.jpg

image_2013-07-30-4.jpg

image_2013-07-30-5.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
    • Knap :applaus: zeer mooi :up:

nice :up:

stoffeerder heeft zijn werk gedaan,de auto is terug , en ik ben tevreden …nog wa kleine werkjes en dan naar de keuring.
          Marc
          image_2015-02-22.jpg

image_2015-02-22-2.jpg

Nog wa chroomwerk geplaatst , en eindelijk telefoon gekregen van de stoffeerder dat hij er aan gaat beginnen, nog effe geduld .
            Marc
            image_2015-01-26.jpg

:applaus:
              Echt ferm kleurke

Mooi werk Marc dikke pluim voor jou :first:

Dikke proficiat Marc , hij ziet er geweldig uit :up: :up: :up:

Wim

Onderdelen zijn er echt wel die van VW op de 356 passen, is even zoeken maar zit meer dan je denkt. 😉
                    En wat er van Porsche zonder iets te veranderen op een Karmann past zul je dan ook van schrikken.
                    En heb het dan over de technische kant onderaan.

Maar was maar als grap bedoeld hoor dat platgeslagen kever, is gewoon een volksuitspraak.
                    Alle respect voor al je werk wat je doet en heb ik ook al vermeld. :up:

Beste Wim , er is geen enkele schroef of onderdeel van een kever dat op een 356 past dus ik zie de vergelijking nie.
                      Marc

wow knap werk!! super!!

Wim

[quote=”Yellow Submarine” post=190634]Verbazend klein als je ze in realiteit ziet.[/quote]

Is maar een platgeslagen kever hoor, en daar wordt hij niet langer van. 😉

ziet er schitterend uit.

:applaus: :applaus:

Schitterend! De aaibaarheidsfactor van een 356 is enorm. Bij de opening van PC Mechelen stonden er ook twee. Verbazend klein als je ze in realiteit ziet.

Wim

Mooi, en eind in zicht. :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.