Restauratie 356 BT6 van 1963

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 356 BT6 van 1963

• Maker
    Discussie

• Peeraer
    Deelnemer

Mensen die graag de restauratie volgen van wrak tot nieuw kunnen dit doen op de site van Nicolas Vercammen op Porsche Rescue 911;
      De demontage van mijn 356 BT6 is bijna klaar en daarna vertrekt ie naar CCR Van Leuven voor de carrosserie.
      Can’t wait until it’s ready.
      Véél kijkplezier.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 161)
      • mooie site, ik zou begot niet weten waar te beginnen maar als je foto per foto bekijkt gaan ze toch zeer gericht en met een strikte methode te werk. Droomjob, als je baas dan een leuke kerel is mag je wsschlk na je uren nog doorwerken aan je eigen ding.

Voor diegenen die de verdere afwerking willen volgen, kan je terecht op de website van Porsche rescue 911

zijn er nog updates ? :popcorn:

Artiesten zijde gelle !!
                Lots of appreciation.
                Ga hem vrijdag bij Nicolas bekijken.

Deze is echt ongelooflijk mooi hoor, met die kleur polar silber of wat is het ?

kan zo een museum in, nu ja ccr is ook een museum natuurlijk :mrgreen:

:up: :up: :respekt: :respekt: zeer mooi werk

dit is concoursstaat aan het worden, echt :respect2: :respect2:

Hier kan ik van genieten. Extreem mooie naden, super lak (op de foto niet in detail te zien, maar eerdere spuitingen van dichtbij gezien en ik ben er gerust in)…
                        Zo moet het.

Mooi mooi Wim
                          :respekt: Timo

:wtf: :respect2: :respect2:

Wim

En we gaan je nog gelukkiger maken. 😉

Timo heeft de 356 met water en 2000 waterproof geschuurd en gepolijst zodat een mooi strak geheel ontstaat.
                              Alles daarna erin gehangen, en staat klaar voor de levering a.s vrijdag.

Hieronder het schuren van de lak.

En het eindresultaat

Er is er hier eentje héél gelukkig. :applaus:

ff mijn kin van de grond oprapen… schitterend. :respect2:

:up: :up: :up: mooi werk….. :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 161)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.