Restauratie 356 BT6 van 1963

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 356 BT6 van 1963

• Maker
    Discussie

• Peeraer
    Deelnemer

Mensen die graag de restauratie volgen van wrak tot nieuw kunnen dit doen op de site van Nicolas Vercammen op Porsche Rescue 911;
      De demontage van mijn 356 BT6 is bijna klaar en daarna vertrekt ie naar CCR Van Leuven voor de carrosserie.
      Can’t wait until it’s ready.
      Véél kijkplezier.

11 reacties aan het bekijken - 151 tot 161 (van in totaal 161)
    • Wim

Hier dan de eerste foto’s van de 356.
        Staat nu bij ons, en de werken beginnen deze week om hem klaar te maken voor zijn badje.

Wim

Even geduld nog, want hij staat nog niet bij ons.
          Dus zodra ze binnen is zal ik foto’s plaatsen.

[quote=”rpeeraer” post=123246]Je hebt bij deze mijn toestemming. :o[/quote]

:mrgreen: geeft er al iemand achter fautauws gevraagd :mrgreen:

Foto’s ? :mrgreen:

We kijken al uit naar de foto’s .

Laat maar komen die foto’s Wim

Wim kennende zal dat weer smullen worden met CCR :coolness:

Wim

Bedankt, en we gaan ze hier dan eens lekker maken met u nieuwe aanwinst. :happydance:

Je hebt bij deze mijn toestemming. 😮

Wim

Als ik daar toestemming van krijg van de eigenaar, dan wel.

Anders zal ik een uitgebreide foto reportage op onze site zetten.

Staan mooie projecten bij :coolness: Gaat Wim hier foto’s plaatsen van de 356?

11 reacties aan het bekijken - 151 tot 161 (van in totaal 161)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.