Restauratie 356 BT6 van 1963

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 356 BT6 van 1963

• Maker
    Discussie
  • Mensen die graag de restauratie volgen van wrak tot nieuw kunnen dit doen op de site van Nicolas Vercammen op Porsche Rescue 911;
    De demontage van mijn 356 BT6 is bijna klaar en daarna vertrekt ie naar CCR Van Leuven voor de carrosserie.
    Can’t wait until it’s ready.
    Véél kijkplezier.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 161)
    • :relaxman: deze wil helpen met schuren.
      Gr. Marc

:happydance:

Wim

De laatste behandeling is gestart voor de lak erop gaat.

[quote=”youyou” post=165340]komt mooi in orde, wat heb ik een grote addoratie voor mensen met gouden handen :respekt: :hail:[/quote]

op gouden handen zit vaak veel eelt :mrgreen:

mooi project waar de betrokken partijen fier op mogen zijn :up:

Als je inderdaad de eerste foto’s bekijkt en dan nu. :respekt: :applaus:
              De volgende 912 van 1966 komt er binnenkort ook aan Wim.
              You’re the best.

Als ik dit allemaal zie… :respect2:

komt mooi in orde, wat heb ik een grote addoratie voor mensen met gouden handen :respekt: :hail:

Wim

Hier weer een paar foto’s van de vorderingen aan de Porsche 356.

De naden zijn net als indertijd opgezet met Tin, en met een gloeiend voorwerp op de goede ruimte getrokken.
                    Carrosserie staat nu zover strak dat hij volgende week in de spuit plamuur gaat.

:applaus: :applaus: :applaus:

Bijna spijtig dat hij al in die zwarte laag staat …nu ziet ge het mooie carrosserie werk niet meer :coolness:

Ferm :coolness:

knap staaltje vakmanschap Wim !

als hij uit het bad kwam en op de kar stond, herken je toch nog kever trekken in de wagen.

daarom dat ik altijd zeg, de Porsche is de verder ontwikkelde kever.

en aan de eigenaar, respect dat je deze wagen nog een nieuw leven geeft !.. 😉

Toch knap wat men inmiddels allemaal kan :up: … Zeker wetende dat Porsches echte roestbakken zijn 😀

XXX

Wim, ziet er al véél beter uit.

Marc, waauuw, hopelijk klaar voor deze zomer eens mee naar Genk te toeren… 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 161)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.