Restauratie 356 BT6 van 1963

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 356 BT6 van 1963

• Maker
    Discussie

• Peeraer
    Deelnemer

Mensen die graag de restauratie volgen van wrak tot nieuw kunnen dit doen op de site van Nicolas Vercammen op Porsche Rescue 911;
      De demontage van mijn 356 BT6 is bijna klaar en daarna vertrekt ie naar CCR Van Leuven voor de carrosserie.
      Can’t wait until it’s ready.
      Véél kijkplezier.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 161)
      • Mooi werk Wim en geniet samen van jullie trip .

Als je iets moois ziet gewoon foto nemen en daarna hier posten maar dat hoef ik je niet meer uit te leggen zeker . 🙄 😉

Hallo,

Altijd leuk om te volgen hoe een oude glorie in ere wordt hersteld
          en volgens de regels van vakmanschap.

:respekt:

Costa

Deze word echt terug zo goed als (al dan niet, beter) dan nieuw! :applaus:

Wim

Hier nog een paar eindfoto’s van de rechterkant en neus.

En aanvang linker kant.

Dat was het voor deze week, want Timo en ik vertrekken morgen vroeg naar Goodwood the Revival

Wim

Weer even een up-date van de werken.
                We zijn nu zover dat enkel de linker kant nog gedaan moet worden, dus daarna zijn de grove laswerken klaar.

Wim

[quote=”Marc356″ post=139719] een tip: pas uw deuren VOOR u de deurdorpels last .
                  [/quote]

Maak u geen zorgen Marc, we hebben al meer aan Porsche gewerkt. :mrgreen:

Maar bedankt voor de tip. 😉

Knap werk. Heb je alles zelf gedaan?

En ik ben blij dat dit voor mij achter de rug is. Nog veel plezier met uw knip, plooi en laswerk . Het ziet er goed uit , een tip: pas uw deuren VOOR u de deurdorpels last . Gr. Marc
                      image_2013-08-17.jpg

Knap werk ,ben zelfs een beetje gezond jaloers dat ik zelf niet in de mogelijkheid ben om zoiets te maken . :coolness:
                        Ik kan mezelf een klein beetje behelpen maar dit gaat men petje ver te boven ..zeer proper werk :respect2:

Graag nog meer foto’s aub ? :popcorn:

Wim

Moet ook hè Christophe, anders kun je niet veel maken. 😉

Ferm mannen
                            Jullie zijn goed gesteld van machienes precies

Wim

De mannen hebben ook aan de Porsche 356 nog even doorgetrokken deze 2 weken, en zijn nu zover dat aan de rechterkant de voor ophanging en binnendorpels al klaar zijn.

Maar foto’s zeggen meer als woorden.

Dus rechterkant nu zover klaar dat alles afgelast kan worden.

Verder na zoekwerk internet nog wat stukken gevonden die we niet hadden en volgens velen niet meer te leveren waren, maar toch gevonden. :relaxman:

[quote=”cabrio wim” post=139061]Altijd welkom voor een toerke door de zaak.

Maar wel even melden als je komt, ben ik er, en moet Timo niet verletten in zijn werk. ;)[/quote]

Altijd gezellig als je daar op bezoek gaat :first:

Respect manne voor wat gelle doen
                                  Knap

Wim

Altijd welkom voor een toerke door de zaak.

Maar wel even melden als je komt, ben ik er, en moet Timo niet verletten in zijn werk. 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 161)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.