Restauratie 356 BT6 van 1963

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 356 BT6 van 1963

• Maker
    Discussie

• Peeraer
    Deelnemer

Mensen die graag de restauratie volgen van wrak tot nieuw kunnen dit doen op de site van Nicolas Vercammen op Porsche Rescue 911;
      De demontage van mijn 356 BT6 is bijna klaar en daarna vertrekt ie naar CCR Van Leuven voor de carrosserie.
      Can’t wait until it’s ready.
      Véél kijkplezier.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 161)
      • Super Wim
        Wil hem straks graag eens in het echt zien.
        Fantastisch werk!!!!

Gaaf jongens. Mijn :applaus: hoor. Wat je van een goedkope gatenkaas al niet maken kan. :happydance:
          Mijn :respekt:

Als ik dit zie stel ik mij de vraagof het niet eenvoudiger, sneller, goedkoper is om gewoon een volledig nieuwe te bouwen ipv te vertrekken van deze gaten kaas …. :engeltje:

Maarree mijn :respekt: heb je :first:

:respect2:

Mooi werk Wim het eindresultaat zal zeker top zijn :up: ik kan mij zeker het werk inschatten aangezien ik ook het vak van carrosserie beoefen,top werk zoals jullie het uitvoeren :respect2:

Zeer knap werk! Om van te genieten.

Wim

We zijn weer wat verder, en wel zover dat we de slotplaten geplaatst hebben met de vooraf gemaakte hulp middelen zodat deze onder dezelfde hoek komen te staan.
                  Dus achterkant is klaar, en kunnen nu aan de middensectie beginnen.

G*dverdomme …niet normaal ! 😯
                    Ik zou je voor gek verklaard hebben :hail:
                    Dat is prachtig *luv :popcorn:

Wederom prachtig werk jongens. Ik kom vrijdag nog eens kijken. :applaus:

Wim

Weer even een up-date van de werken aan de 356.
                        Gaat nu sneller omdat we de gemaakte mallen nu in spiegelbeeld kunnen gebruiken, en is het maar een beetje aanpassen in maatvoering.

Achterkant is dan zo goed aks klaar, en kunnen dan nu aan de dorpels beginnen.

:respekt: :respekt: Vakmanschap ,tijd en geduld :respekt:

zeer mooi werk!

Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om nieuwe plaatdelen te vervaardigen… Kan dan ook alleen maar mijn lof betuigen! Zéér knap werk!!!

prachtig werk van heel goede sublieme vakman :up: :salut:

Jaja , AMAAI

Prachtig stukje vakmanschap :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 161)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.