Hier weer een kleine up-date van de werken, maar eerst een klein verhaaltje van iets wat we wilden bestellen.
Normaal bestellen wij de torens ,mallen en traversen bij Thant NV, maar die hadden de 356 niet meer in het programma zitten. :bounce:
Dan een leverancier opgebeld in Nederland, en wat blijkt, die hadden een set en was voor minimaal de eerste 2 maanden al gereserveerd. 👿
Dus voor Nederland en België 1 leverancier voor 356 mallen. :bounce:
Dus de koppen bij elkaar gestoken, in de boeken gedoken met onze neus, en de originele bank waar ze 356 op bouwden in de fabriek gevonden inclusief alle maten, dus wij erg happy.
Dan zijn we gaan shoppen bij de ijzerboer, en wat massief rond staal afgegeven bij de machine fabriek bij ons op het industrie terrein, en hebben zelf de mallen en steunen gemaakt, en als extra 2 meer als vanuit de fabriek.
Tijdens het plaatsen van de mallen op de traversen kwamen we tot de ontdekking dat de auto op de bodem bijna 1cm te kort was.
Dit is nu opgelost en de 356 staat nu binnen 1mm, waarbij de tolerantie voor de 356 van Porsche uit 0 tot 4 mm mag zijn.
Hier onder de foto’s, en op de laatste zie je de knik met ruimte nu waar hij te kort was en je nu speling ziet.