Restauratie 911

Home Forum Porsche Talk Restauratie 911

• Maker
    Discussie
  • Hey gasten, even een vraagje, kan je ergens online de engine number van een 1971 911 nakijken?

OF moet men altijd die CoA aanvragen?
    Indien dit enkel gaat via CoA, hoe vraag je dat aan?

Bedankt

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • 🙄 :happydance:

Als de motor klopt best de klepstoters laten nakijken, alhoewel het ook aan andere dingen kan liggen :geek: 8)

De motor klopt! Net bevestiging gekregen van Porsche.

Goed nieuws dus :-)!

Thanks

Wim

[quote=”deepee” post=194476]geen één op één relaties tss VIN en motor nrs[/quote]

Dat is voor mij matching numbers 😉
            Als er maar een motor in ligt die bij die vermelde chassisnummers in hoort is het voor mij oké, de rest is wassen neus. 💡

Valt mij trouwens op deat de laatste tijd er meer matchingnummers geweest zijn als vroeger bij die oudjes, en gaat dezelfde kant op dan de 2.7 RS, lopen er meer van dat dat er ooit gebouwd zijn. :happy:

je geeft wel niet veel info hé Greg-orgie :happy:

daar staan nummerreeksen hè Wim, geen één op één relaties tss VIN en motor nrs

Wim

Hoezo kun je dat daar niet zien.

Je ziet daar de chassis nummers en daarbij behorende motornummers

Thanks! Mail is verzonden!!

http://www.elfenhelfer.com ken ik, maar dan kan ik niet nazien of het een matching is.

Wim

[quote=”GregOrgy” post=193335]Hey gasten, even een vraagje, kan je ergens online de engine number van een 1971 911 nakijken? [/quote]

Hé gast, ligt eraan wat je wilt weten maar hier op deze site kom je al een heel eind.
                      http://www.elferhelfer.com

Stuur een vriendelijk mailtje in duits of engels naar Marc.Noack@porsche.de

Jo dude, the search button will bring several hits & answers.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.