Restauratie 911 Carrera 3.2L

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 911 Carrera 3.2L

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

In de draadje ga ik proberen bij te houden wat er allemaal gaat gebeuren met m’n 911. In de loop van de lente zal de wagen uit elkaar gaan en vakkundig gerestaureerd worden door CCR. In de aanloop van deze werkzaamheden zou ik ook nog een aantal andere zaken zelf onder handen willen nemen.

Één van de eerste punten die op het programma staat is het verwijderen van het aftermarket alarm.

Groeten, Bert

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
    • Vandaag bij Porsche Antwerpen geweest, en ze gaan mijn PVG-stickertje bestellen 🙂 . Moet dus waarschijnlijk niet naar de homologatiedienst in Brussel.

En de Fuchsen liggen erachter klaar 😉

De telefoonvelgen blijven als tweede setje, moeten trouwens eens goed onder handen genomen worden want de vorige eigenaar heeft ooit het geweldige idee gehad ze in het wit te overspuiten 😥 .

Voilá Wim de stoeltjes staan alvast te drogen …

Wim

[quote=”jack-in-the-box”:8ke7fzft]Blijven de telefoonvelgen? Ziet er cool uit zo. 8) [/quote]

Zijn 16 inch velgen, mooi hè. 😉

Dat ziet er al weer gelikt uit 😯

Blijven de telefoonvelgen? Ziet er cool uit zo. 8)

Mooi project, doe zo verder, dit wordt een beauty.

Gaat goed vooruit Wim. Wat dat stickertje betreft, daar wordt ik niet nerveus van hoor. Heb dit al eens meegemaakt toen hij twee jaar geleden uit Nederland ingevoerd werd. Als ik ze van de homologatiedienst bij D’Ieteren kan geloven sturen ze het gewoon op met de post …. ❓ ❓ ❓ Al heb ik daar mijn twijfels over. Verwacht eerder zo iets van kom eens langs de officiële Porschedealer die dan op 5 sec. dat stickertje der inkleeft en een factuurtje opmaakt van …. 😉 We zien wel, komt vast wel goed.

Wim

Bert, Robby gaat even informeren voor je, moert morgen toch op de kleuring zijn, dus je hoort nog van ons.

Wim

Het is weer geen waar hè.
                      Kun je niet een foto meenemen van hoe het was, en dit niet op een andere manier mogelijk was. 🙄

Dan maar weer iets positiefs posten, gaat Bert dan weer blij van worden.

Natuurlijk heb ik niet vergeten de stelschroeven met metaal lijm te borgen. 😆 😉

Hier gaan we weer op z’n Belgisch … Na vijf telefoontjes van hier naar ginder beweren ze bij D’Ieteren dat je helemaal niet met de wagen langs moet komen. Gewoon even een kopietje van het inschrijvingsbewijs en gelijkvormigheidsattest naar lokale concessiehouder en dat komt wel goed. Eens zien of ze mij bij Porsche Antwerpen willen verderhelpen … ❓ Iemand soms ervaring mee?

Bedankt mannen, ziet er prachtig uit 😀 D D ( . Zal dus maar al even bellen om een afspraak te maken, want meestal kan je daar niet de volgende dag terecht …

Wim

Bert zijn achterste is ook klaar, kan nu met veel plezier zijn klepje openen. :mrgreen:

Wim

Is voor ons eigenlijk geen eer aan te halen, is werkelijk niks aan te zien. 😯
                              Volledig gestript en nog geen roest plekje gevonden.
                              Maar zul je op korte termijn zelf wel zien. 😆

De rode golf GTI is blijkbaar binnengekomen … 😉 . Is eens wat anders dan al die miserabele elfjes hé Wim.

spuitcabine komt zeker in orde

maar het was er vandaag super druk door dead-line (

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.