restauratie 911 SC kleurcode targa beugel

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 restauratie 911 SC kleurcode targa beugel

• Maker
    Discussie
  • We zijn er aan begonnen: de restauratie van mijn SC. Op het programma staat: reviseren van de motor, revisie van de ophanging, en spuiten van wagen. ik schat dat hij klaar moet zijn tegen juli-augustus.

Mijn tangabeugel en raambagetjes zien er redelijk afgeleefd uit, dus wil deze ook opnieuw spuiten: heeft iemand een idee welke kleurcode dat mat zwart is? En welke matheid was deze origineel?

Hier ook wat foto’s van de huidige toestand.

Gr

Koen

Attachments:
    • IMG_3703.JPG
    • IMG_3716.JPG
    • IMG_3706.JPG
    • IMG_3709.JPG
6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • Hoi,

even kleine update: niet dat we al zo veel hebben kunnen doen, maar momenteel bezig alle lossen stukken na te kijken, alle kleine plekjes roest te stralen, en te behandelen. Dat is ondertussen allemaal gebeurd, en nu begonnen met schuren, , plamuren, schuren en schuren en… schuren…

Heb besloten om de targa beugel in het INOX te zetten, vind dit wel iets ‘cool’ hebben…

Wil tegen het jaareinde alles klaar te hebben om alle s te spuiten, dan kunnen we januari-februari aan de motor beginnen.

Wel heb ik een vraag: ik heb gelezen dat je de cilinders die in mijn wagen zitten, van Alusil, en daarom niet te hergebruiken zijn (je zou ze niet kunnen ‘honen’: klopt dit? Indien alles nog in goede staat is, kan ik nieuwe schraapringen erin plaatsen?

De wagen reed super, en er was enkel wat lekkage aan de keerring.

Koen

Attachments:
      • IMG_3721.JPG
      • IMG_3728.JPG
      • IMG_3745.JPG

Wurth satin black, voor de Fuchskes en ook voor de beugel. :salut:

voor het opfrissen van fuchs velgen lees je op meerder fora dat er Wurth satin black voor gebruikt wordt.
          zo heb je iig matching colour

XXX

Ziet er een superprojectje uit en goei vrienden om te helpen, er is niet beter.
            Sorry, de kleurcode weet ik ook niet, in ieder geval satijn zwart of hem in geborstelde alu als je dat graag ziet …

Foto’s blijven posten, daar houden we hier van :up:

De bedoeling is om zoveel mogelijk zelf te doen… enkel het spuitwerk geef ik uit… heb een aantal heel goede vrienden…:-))))

deze ga ik volgen koen :first:
                Jij gaat er wat €€€ tegen aangooien als ik dat zie :applaus:

Waar ga je dit laten doen?

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.