Restauratie 911 T 1973

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 911 T 1973

  • Maker
    Discussie
  • Beste Porsche-vrienden,
    Zoals beloofd vinden jullie in bijlage de voortgang van de restauratie.
    Ik heb een klein probleem als ik zelf de door mij op het forum gezette foto’s open. Misschien is er bij jullie wel iemand met meer verstand van computers. Ik krijg dan telkens maar een klein deel van de foto te zien. Dank bij voorbaat.
    Groeten,
    Peter.

    Attachments:
    • DSC03046.JPG
    • DSC03131.JPG
    • DSC03140.JPG
    • DSC03144.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
    • Toppie! 😀

      XXX

        Zelfs wazige foto’s kunnen er lekker uitzien :up:

          Vandaag heb ik de versnellingsbak op de motor gemonteerd. De bediening van het ontkoppelsysteem is wel vreemd, dat werkt andersom. Normaal trekt men aan de vork, maar hier wordt deze geduwd. Ik ben benieuwd of dat gaat werken:roll: .
          Ik hoop morgen de motor er in te bouwen:think:.

            Bijzonder mooi werk. Ik heb nog even de eerste foto’s bekeken… Die dingen zijn bijna 50 jaar oud en de tand des tijd is onverbiddelijk.

              ik heb nog ne 928 S4 staan met beetje werk :coolness: :engeltje:

                Na dit te zien kriebelen mijn vingers, ben ook weer naar een nieuw project aan het zoeken. Ziet er verdorie goed uit. Succes met de afbouw. Marc

                123

                  Die ziet er al stukke deftiger uit dan de mijne destijds.

                    Terug :up: :up: :up: :respect2: :respect2: :respect2:
                    Van 2 linkerhanden kunnen we hier niet spreken!

                      Hallo,
                      Een tijd geleden al ben ik gestart met een nieuw project, de restauratie van een 911 E uit 1971, een 2.2 dus met mechanische injectie. Als de vorige er slecht uitzag, dan was het met deze nog erger gesteld. Onder de dorpels was zowat alles rot. Ik heb de ganse bodem eruit gehaald, de dorpels, de balk voor de tank, etc… .
                      Na alle slechte stukken vervangen te hebben, heb ik hem in de epoxyprimer gezet.
                      Een aantal stukken heb ik dan zelf in de grondverf en lak gezet. Dat was ‘s morgens in de voorbije warme zomer goed te doen in de buiten.
                      De laatste laklaag heb ik gespoten in een spuitcabine.
                      De motor is ook al ver gevorderd.
                      En de onderkant.
                      De koffer.
                      De binnenkant.

                        Hey DeePee
                        Wat moet ik doen om de alternator niet te vernielen, wanneer ik de motor in mijn testopstelling heb hangen?
                        Thx,
                        Peter.

                          :up: :up: :applaus: :applaus: :respect2: :respect2:

                            :respect2:

                              Mooi :lekker:

                                Drie maal is scheepsrecht… :loser: .
                                911T1.jpg

                                  Foto 2 is achterwege gebleven… 😀 .
                                  911T2-2.jpg

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.