Restauratie 911 T 1973

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 911 T 1973

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche-vrienden,
    Zoals beloofd vinden jullie in bijlage de voortgang van de restauratie.
    Ik heb een klein probleem als ik zelf de door mij op het forum gezette foto’s open. Misschien is er bij jullie wel iemand met meer verstand van computers. Ik krijg dan telkens maar een klein deel van de foto te zien. Dank bij voorbaat.
    Groeten,
    Peter.

Attachments:
    • DSC03046.JPG
    • DSC03131.JPG
    • DSC03140.JPG
    • DSC03144.JPG
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
    • Grijs metallic en de rest in het zwart, zoals die van Drip. Een zeer klassieke kleurencombinatie, maar het blijft. Er zijn kleuren die uit de mode geraken, maar dit rijdt al 50 jaar rond zonder dat ge het moe wordt.
      Ondertussen heb ik nog wat aan de mijne gewerkt. De bumpers staan er op, maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Want alle lijnen moeten vloeiend doorlopen. Ik heb mijne schoonzoon erbij moeten roepen, die is nog jong en sterk :wink:.
      Ook hebben de mensen van Benelux Autoglas de Targa ruit er deze week in gezet. En daar komt ook wat overredingskracht bij kijken. Met drie man hebben we heel ons gewicht in de schaal moeten werpen ( ik mijn 65 kg). Het is vrij goed gelukt, maar in het midden aan de achterkant is het precies of de ruit en de rubber zit wat te diep. En ook de alu trim is een beetje gebogen op die plaats. Kan men de trim er uit halen en een nieuwe zetten, zonder de ganse ruit er uit te moeten halen :think: ?
      De auto begint nu vorm te krijgen. Het einde is in zicht:de voorruit nog monteren, de motor inbouwen, het remsysteem er op zetten, en het targa dak nog restaureren.
      Ik had de remklauwen er al op zitten, maar de zuigers gingen veel te stroef. Men had mij verteld dat ze soepel in en uit moeten komen, en dat was niet het geval. Dus heb ik de hele mikmak er terug af gehaald, want ook de flexibele remleidingen moeten van rubber zijn voor de keuring. Ik heb dan nieuwe besteld in zwart rubber, ipv de metalen originele.
      In bijlage twee foto’s zoals hij er nu bij staat. Bij mijn volgende bericht hoop ik hem rijklaar te hebben 😕 .

911T2.jpg

0
      XXX

Dat gaat een knappe Targa worden :up: :up: :up:

0

Jawadde, prachtig. :respect2:

0

Mooi man, doe zo verder!

0

Zal echt tof bakske worden.
              word genieten als je er kan mee :driver:

0

Mooi, wat een verschil :applaus:

0

Dat doen we. Thx, Dippie.
                  DSC02849.JPG
                  Zo is ‘m hier toegekomen… . 😮

0

:up: keep up the good work :applaus:

0

Bedankt Dirk. Waardering geeft een mens vleugels. Want op het eind gaat het soms lang duren.
                      IRL, bedoel je daar mee ‘in real live’? Dat kunnen we afspreken, laat maar iets weten.
                      :salut: en nu ga ik :sleep: .
                      DSC03485.JPG
                      Een detail van de bekleding, maar dat moet ik nog tegoei leren 😉 .

0

‘Beter dan nieuw’, dat zal wel niet. Ik weet dat er nog veel fouten in zitten, maar daar leer je van; tenzij je hardleers bent natuurlijk.
                        Alleszins dank voor je appreciatie, Flopke. :salut:

0

Eerst 😯

Dan :respect2:

Vervolgens :applaus: :applaus: :applaus:

Deze zou ik heel graag eens IRL willen aanschouwen :salut:

0

:respekt:
                            Monnikwerk maar beter dan nieuw .
                            Mooi !

0

In bijlage de stand van zaken. Ik hoop binnen enkele weken te :driver: .

DSC03491.JPG

DSC03492.JPG

DSC03490.JPG

0

Het is alweer enige tijd geleden. Bij deze enkele foto’s.
                                DSC03475.JPG
                                De bekleding doe ik zelf, daar ben ik momenteel lessen voor aan het volgen. De instrumenten heeft Jan Van Gorp gerestaureerd.
                                DSC03476.JPG

DSC03480.JPG

0

Knap werk. :respect2:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.