Restauratie 911 T 1973

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Restauratie 911 T 1973

• Maker
    Discussie

• peter
    Deelnemer

Beste Porsche-vrienden,
      Zoals beloofd vinden jullie in bijlage de voortgang van de restauratie.
      Ik heb een klein probleem als ik zelf de door mij op het forum gezette foto’s open. Misschien is er bij jullie wel iemand met meer verstand van computers. Ik krijg dan telkens maar een klein deel van de foto te zien. Dank bij voorbaat.
      Groeten,
      Peter.

Attachments:
      • DSC03046.JPG
      • DSC03131.JPG
      • DSC03140.JPG
      • DSC03144.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
    • Wim

Goed bezig Peter. :up:

Mooi, :respekt:

Ik heb het ook zo gedaan met mijn kleur
          Was normaal Rijkswacht P, maar dan kan je er bijna niet mee rijden
          Ben dan maar gegaan voor Aubergine

Komt goed :applaus:

DSC03458-2.JPG

DSC03454.JPG

Ondertussen zit de kabelboom er terug in en zijn alle kabels, die ik er af had geknipt om hem er uit te krijgen, er terug aan gesoldeerd en met krimpkous overtrokken. De pedalen staan ook al terug op hun plaats en de twee achterlichten ook. Enkele foto’s in bijlage.
              Omdat ik de kabelboom eerst wil testen, vooraleer de auto verder af te bouwen, wordt eerst alle elektriciteit en componenten er op gezet; Daarom heb ik de klokken eergisteren bij Jan Van Gorp in Geel binnen gebracht voor restauratie. In twee weken zijn ze klaar.
              Grtz,
              Peter.
              DSC03459.JPG

Attachments:
              • DSC03458.JPG

Ja en neen.
                Ja, want het is grijs metallic uit 1973 (en de auto is ook uit 1973).
                Neen, want origineel was hij sepia bruin. Maar ik vind dat zo’n oubollige kleur, en daarom. Natuurlijk is de auto zo minder waard, Maar vermits ik hem toch niet verkoop maakt dat niet uit.
                Grtz :salut: .
                Peter.

Mooi, mooi,
                  Kleur origineel ??

20170414_145617_resized_1-2.jpg

Beste Porsche-vrienden,

Ik ben bij Cabrio-Wim (CCR) mijn P-ke gaan terug halen. Foto in bijlage, ik hou jullie op de hoogte van de voortzetting.
                      grtz,
                      Peter.

Attachments:
                      • 20170414_145617_resized_1.jpg

DSC03240.JPG

Hallo, Deepee. Zoals je kunt zien, mijn opstelling is niet zo professioneel. Die van jou is echt wel volledig, met de instrumenten zo mooi gemonteerd :respect2: :respect2: . Ik heb het grote kombi-instrument (olietemperatuur en -druk) aangesloten en los ernaast gelegd, zodat ik kan zien of er wel oliedruk wordt gemaakt. Zo vlug vriend Serge tijd heeft gaan we hem opstarten. :salut: :salut:

DSC03241.JPG

DSC03242.JPG

DSC03243.JPG

proper en zorgvuldig werk :up:
                          uiteindelijk zal het er zo ongeveer moeten uitzien die testopstelling

testopstelling911motor.jpg

Dank voor de snelle ondersteuning.

@Christophe P. Thx voor de appreciatie 😀 😀 .

Zo dus , bijlage ( Voeg bestand toe ……. Voeg in ) :up:

_home_porschef_public_html_media_kunena_attachments_11109_DSC03203.JPG

Ik heb de foto’s al verkleind tot onder 500 kb, maar zie dat er toch nog naar rechts en links gescrold moet worden om de foto in zijn geheel te kunnen zien.

Ik heb bij andere onderwerpen gezien dat de foto’s in de tekst worden gezet. Hoe wordt dat gedaan? Alvast bedankt voor de hulp!

Ziet er super uit Peter, maar om 100% van je fraaie plaatjes te kunnen genieten, zou het mooi zijn als je ze toekomstig zou kunnen verkleinen tot onder de 500kb voordat je ze plaatst, dan krijgen de kijkers ze in zijn geheel te zien. :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.