Restauratie 928

• Maker
    Discussie

• Igor Duerloo
    Deelnemer

bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
      http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 557)
    • XXX

Succes met de verdere revalidatie, zowel van hand als versnellingsbak 

Mateloos respect en een tikkeltje jaloezie voor elkeen die een instrument bes(tr/p)eelt.
          Da’s één van de vele dingen die ik niet kan en één van de weinige dingen waar ik dan spijt van heb.

Headbangers, knap gitaarspel Igor.
            Toevallig op Graspop geweest? 

De restauratie van mijn hand gaat de goede kant uit. Dat kan je, als je het geduld hebt om de lange intro uit te kijken, hier zien en horen.

Hier dus.

Om de drie maanden Botox in mijn arm maar ik heb ondertussen terug op een podium gestaan.
              Deze zomer zullen we eens kijken hoe de motor er van binnen uitziet., mits ik mijn poot niet te veel belast. 

Dat hand heeft duidelijk iets meegemaakt …veel beterschap ( en geduld) toegewenst… wel mooi dicht genaaid moet ik zeggen….

ouwtsj, hopelijk vanaf nu alleen nog vooruitgang. Beterschap taaje !

Beterschap, het begin is er! :driver:

Fantastisch nieuws in verband met je overwinning op de RSZ :up: :first:

Succes met de revalidatie.

Enne, nu je toch effe niet verder kan met de Shark, ik vind het idee van Drip nog zo slecht niet :drink:

XXX

Mooie zigzag op uw pootje 😯
                        Maar euhm, dat Stella loungeke wil ik wel eens bezoeken :coolness: :up:

Deze zomer wel met de Spit naar Normandië geweest en toch alles in totaal 1200 probleemloze km’s gedaan. Dit mooie plaatje aan de oevers van de Seine kan ik jullie niet onthouden.

De dag na thuiskomen wel de diff in de soep gedraaid. gelukkig weegt die niet veel dus die ben ik aan het vervangen teneinde de “Lizzytrip 2017” te rijden. een tripreport komt er mss. maar typen mag ik ook maar met 1 hand.

Ondertussen binnen ook nog een interessant projectje afgewerkt :mrgreen:

Nog is ff tijd om een update te geven al is er van werken aan de shark niks in huis gekomen. In mei heb ik namelijk mijn overwinning op de beste sociale zekerheid ter wereld kunnen vieren mits een heelkundige ingreep. Revalidatie kan tot 2 jaar duren en ik mag vooralsnog geen zware dingen verplaatsen met m’n hand. De versnellingsbak demonteren zal moeten verwachten tot voorjaar 2018. Opgelet, foto’s niet voor mensen met een zwakke maag!!!

Hm, mijn Lizzytrip verslag is lezen, kan je perfect mijn mening in vinden over auto’s en stopcontacten. Rond Bart zijn huis ga ik al helemaal niet draaien. Ik mijd Antwerpen als de pest op 1 ding na, de heilige grond in Deurne. 😀
                              De V8 zo vermassacreren. Voor dat soort mensen, CD& V’ers en groenen zie ik 1 geweldige toepassing van elektriciteit.

ASI

Igor, nu de motor er toch uit moet je misschien dit overwegen

KLIK
                                Je kan dan ten allen tijde rond Bartje zijn huisje gaan draaien zonder probleem :geek:

Merci mannen, de motorsteunen gaan idd. vervangen worden maar er zal veel meer vernieuwd en vervangen worden. De komende maanden gaan we inspecteren wat er allemaal moet gebeuren.

Congratz Igor :respect2: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 557)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.