Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 557)
    • Je blog nog eens doorgenomen… Blijft mooi om te lezen :respekt:

Is ondertussen terug bijna ne nieuwe zeker? :hail:

Ik had het zo begrepen ze 😉

Wim

Is opgelost. 😉

Zie mijn typefoutje nu dat ik niet meer kan corrigeren… heb het schaalmodel “geworden” moet uiteraard “gevonden” zijn… maar dat had je vast al begrepen!

Hetzelfde exemplaar dat mijn kast reeds siert 😀

Hmm de eBay link komt niet door, 2e poging: http://www.ebay.de/itm/Porsche-928-1-18-/151591917988?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item234b9519a4

Edit: blijkbaar beveiligd? er mogen geen eBay links geplaatst worden?
                  Enfin zoek ok de Duitse eBay maar op Porsche 928 1:18 dan vind je hem wel.

Hey Igor ik heb het schaalmodel gevonden zoals hij uiteindelijk gaat worden!

De velgen zijn een mooi stukje huisvlijt, hier te koop: http://www.ebay.de/itm/Porsche-928-1-18-/151591917988?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item234b9519a4

Normaal is het deze AutoArt in Minerva-blauw metallic, schaal 1:18;

[quote=”Igordiver” post=198179]
                      Er zijn iedere dag mensen die iets ergs meemaken en toch iedere dag de moed vinden om uit hun bed te komen.
                      ‘s ochtends in uw garage stappen om uw *porsche te starten, te bekijken of aan die veel te grote meccanodoos te sleutelen is LUXE. Daar is geen moed of kracht voor nodig. [/quote]

:hail: :up:

Nagel op de kop. …. en het is goed dat we daar nu en dan eens bij stilstaan!
                      Onze kleine dagelijkse “problemen” zijn peanuts in vergelijking met de struggle die anderen moeten leveren! En daar ben ik dankbaar zeer voor!

:up: :respect2:

Mooi gesproken Igor, zo is het maar net! :drink:

Ik denk niet dat iemand het mooier had kunnen verwoorden. En vanuit dat standpunt bekeken kan ik je alleen maar 100% gelijk geven Igor. :respect2:

en dat vind ik persoonlijk de meerwaarde van dit forum tov van een generiek autoforum waar oh zo veel geblaat wordt; hier heb je zo’n mooie combo van techniek, fun, principes, meningen, emotie, …

Man … ik heb hier op het forum al een paar keren “tranen met tuiten” gelachen.

Nu schiet mijn gemoed vol en heb ik natte ogen van ontroering. Zoveel wijsheid in die tekst. Een van de meest zinvolle post ooit!!!

R E S P E C T !!!!!
                                  R E S P E C T !!!!!
                                  R E S P E C T !!!!!
                                  R E S P E C T !!!!!
                                  R E S P E C T !!!!!
                                  R E S P E C T !!!!!

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.