Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Restauratie Foto’s › Restauratie 928
- Dit onderwerp bevat 557 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 6 maanden geleden door XXX.
-
MakerDiscussie
-
5 november 2012 om 14:16
bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
http://www.bloggen.be/sharknose -
MakerDiscussie
-
Aangezien ik de boiterevisie nog moet betalen kan ik hem mss wel verhuren als SM dungeon. Merci voor de tip Peter
@Wes: Ja en Nee. Vanuit een “werk”standpunt wel.
Nee omdat de lizzytrip er niet was geweest dan en die is me oneindig veel meer waard.
Het gekloot en gemiljaar valt wel mee deze keer. 😀
Ik lees regelmatig de “vraag waar haal je de kracht” of “waar haal je de moed” vandaan. In een filosofische bui zijnde zal ik daar is een stukje proza over schrijven want we staan er te weinig bij stil.
De afgelopen 6 maand kreeg Lizzy om de 2 weken chemo en iedere week bloedcontrole. Het wachten op de uitslag van de bloedcontrole dat vergt stalen zenuwen of noem het moed. Cabrio Wim zal ‘t nog beter weten en kunnen vertellen dan ik.
In mijn naaste Familie heeft er iemand 2 jaar geleden een beroerte gehad. Linkerzijde verlamd en na veel strijd terug 20cm beweging in linkerarm. Dieje mens ieder dag op ‘t gemak zetten, dat vergt kracht en moed. Heeft nog een paar weken te leven op dit moment.
Ik heb als duikinstructeur ooit met MS patiënten gedoken. Die moesten een jaar lang trainen, ieder maand een medische check-up en dan konden die 1 dag gaan duiken in een diep zwembad in Luxemburg. Hoe die mensen met hun ziekte omgaan, dat is moed.
We herinneren ons de ice-bicket challenge wel. Ik vond het vreemd dat er nergens werd verwezen naar Jason Becker.[video]http://www.youtube.com/watch?v=tYIZP1hrfZI[/video]
Dat vergt moed.
Er zijn iedere dag mensen die iets ergs meemaken en toch iedere dag de moed vinden om uit hun bed te komen. (Een gewaardeerd forumlid met een mooi project indachtig)‘s ochtends in uw garage stappen om uw *porsche te starten, te bekijken of aan die veel te grote meccanodoos te sleutelen is LUXE. Daar is geen moed of kracht voor nodig. Daar heb je enkel goesting en liefde voor de meccanodoos voor nodig
En een bakske Stella natuurlijk.Het begint op een ‘SM Dungeon’ te lijken met die kettingen 😈
Ik vraag me meer en meer af of je niet beter was geweest met een body-off restauratie van in het begin. :think:
Elke keer zo blijven klussen en laten we eerlijk zijn: kl*ten en m*ljaren. 😕
Ik begrijp niet waar je de kracht uit blijft halen maar oneindig veel respect hiervoor! :respect2:Bedankt voor de tip. Er zit reeds hout tussen de auto en de blokken om dit tegen te gaan. Op 1 of andere manier heb ik meer vertrouwen in de blokken dan in assteunen. Blokken lijken mij “stabieler” kweet het zit in ‘t kopke wrs. 😀
gewoon even een veiligheidstip: een vaak gezien risico is het gebruik van betonblokken, snelbouw en andere stenen om de auto van de grond te zetten. hiervoor mag je eigenlijk uitsluitend houten blokken gebruiken of tripods. stenen houden steeds een risico in dat ze onder druk barsten en begeven.
en verder het grootste respect voor de volharding :up:
Ok weeral bezig dus….effe tanden bijten dan maar weer.
‘t Is er allicht warmer op je nieuwe lokatieDat verschil ga je enorm merken (voelen), daar doe je goed aan, dat geeft vertrouwen en o zo veel rij plezier!!! :up:
zaterdag 28/03/15 heeft VOF de Loods vzw z’n jaarlijkse open deur 💡
Je bent bij Djurre in goede handen hoor….
Bij Harry Verkerk Race For Fun trouwens ook.
Succes alweer :applaus: :applaus:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.