Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 557)
    • Geen gaten in te zien 😀 maar zelfs dan nog. De shark heeft een zéér grote achterruit dus ik mis die spiegel absoluut niet.

0

En dan dacht ik een originaliteitsafwijking te hebben. 😀
        Ik dierf het zelf niet te vragen, mcs51. 😳
        De juiste oorspronkelijke rechterzijspiegel is het eerste wat ik op rostje zette, gewoon om veilig achteruit te parkeren. Zitten de gaten niet voorgeboord in je portier? Maar hé, :hail: Igordiver :first:

0

Ha, die waren niet verplicht toen en staat er origineel dus niet op. Tenzij de wet het ooit zou verplichten komt hij er dus ook niet op.

0
          ASI

Vraagske,

Zie ik niet goed of
            valt hij op die laatste foto niet op door carrosserie kleur of
            moet hij er nog op of
            … … …
            … …

.
            de buiten spiegel passagier kant??

0

sjans met de belichting want hij zelfs een beetje vuil op t moment. 😀

0

Ziet er goed uit , ge hebt hem gepolierd zeker …hij blinkt zo ? :coolness:

Na alle tegenslag een pluim voor je doorzettingsvermogen !
                A’ man on a mission ! :applaus:

0
                Wim

:up: igor, en nu genieten.

0

igorDIVER, proficiat met de keuring, ik had wel niets anders verwacht en je wagen is een streling voor het oog. Hij straalt passie uit. *luv

0

Gaan we zeker een keer doen Floere. Deze zaterdag ga ik met een duikmaat duiken in Burghsluis. LW om 13.26.

0

Proficiat met de keuring en :drink:

0

Hey igordiver, volg al een tijdje uw werken aan de 928 en moet zeggen :TOP.
                          zojuist gelezen da ge ook duikt!
                          wel ben naast porschist ook duiker ( plus 300 duiken ) . misschien samen eens afspreken?
                          grts floere.

0

vandaag zalt een allegaartje worden van Cava,wijn en cognac :drink:

0
                            ASI

[quote=”Igordiver” post=190460]Vandaag overigens een groene kaart mogen ontvangen bij de herkeuring. :first: [/quote]
                              Groene kaart voor een blauwe Shark, Chapeau, inderdaad :first:
                              Daar kunt ge ne Jupi… oeps STELLA op :drink:

0

Als ik alle tijd die ik al aan t gitaarspelen gespendeerd heb, in Porsches kan steken, gaat mijn collectie die van State of art voorbij steken. 😉

Vandaag overigens een groene kaart mogen ontvangen bij de herkeuring. :first:

0

Igor moest ge de tijd van uw 928 in uw gitaarspel steken ge zou jimi hendrickx, dimebag darrel en steve vai de les kunnen leren :mrgreen:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.