Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 557)
    • Geen gaten in te zien 😀 maar zelfs dan nog. De shark heeft een zéér grote achterruit dus ik mis die spiegel absoluut niet.

En dan dacht ik een originaliteitsafwijking te hebben. 😀
        Ik dierf het zelf niet te vragen, mcs51. 😳
        De juiste oorspronkelijke rechterzijspiegel is het eerste wat ik op rostje zette, gewoon om veilig achteruit te parkeren. Zitten de gaten niet voorgeboord in je portier? Maar hé, :hail: Igordiver :first:

Ha, die waren niet verplicht toen en staat er origineel dus niet op. Tenzij de wet het ooit zou verplichten komt hij er dus ook niet op.

ASI

Vraagske,

Zie ik niet goed of
            valt hij op die laatste foto niet op door carrosserie kleur of
            moet hij er nog op of
            … … …
            … …

.
            de buiten spiegel passagier kant??

sjans met de belichting want hij zelfs een beetje vuil op t moment. 😀

Ziet er goed uit , ge hebt hem gepolierd zeker …hij blinkt zo ? :coolness:

Na alle tegenslag een pluim voor je doorzettingsvermogen !
                A’ man on a mission ! :applaus:

Wim

:up: igor, en nu genieten.

igorDIVER, proficiat met de keuring, ik had wel niets anders verwacht en je wagen is een streling voor het oog. Hij straalt passie uit. *luv

Gaan we zeker een keer doen Floere. Deze zaterdag ga ik met een duikmaat duiken in Burghsluis. LW om 13.26.

Proficiat met de keuring en :drink:

Hey igordiver, volg al een tijdje uw werken aan de 928 en moet zeggen :TOP.
                          zojuist gelezen da ge ook duikt!
                          wel ben naast porschist ook duiker ( plus 300 duiken ) . misschien samen eens afspreken?
                          grts floere.

vandaag zalt een allegaartje worden van Cava,wijn en cognac :drink:

ASI

[quote=”Igordiver” post=190460]Vandaag overigens een groene kaart mogen ontvangen bij de herkeuring. :first: [/quote]
                              Groene kaart voor een blauwe Shark, Chapeau, inderdaad :first:
                              Daar kunt ge ne Jupi… oeps STELLA op :drink:

Als ik alle tijd die ik al aan t gitaarspelen gespendeerd heb, in Porsches kan steken, gaat mijn collectie die van State of art voorbij steken. 😉

Vandaag overigens een groene kaart mogen ontvangen bij de herkeuring. :first:

Igor moest ge de tijd van uw 928 in uw gitaarspel steken ge zou jimi hendrickx, dimebag darrel en steve vai de les kunnen leren :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.