Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 557)
      • Ik hoop inderdaad dat het de laatste tegenslag is.
        Hij liep nochtans netjes…
        [video]http://www.youtube.com/watch?v=pDPgyfRFul8&feature=youtu.be[/video]

Jesus man, het wil weer niet lukken……hopelijk is dit het laatste

Polyester leek mij ook alleen voor boten 😀
              Ik zag het vooral als een kans om eens te werken met een nieuw materiaal in een alles of niets poging. Maar dat viel dus beter mee dan verwacht, of die benzineleiding nu afgedekt wordt door plooibaar ijzer of plastic maakt voor mij niet echt veel uit. Mijnen tikker gaat alleen wat sneller gaan moesten ze op de controle der is met een schroevendraaier tegen tikken om dan te vertellen dat die plactic niet conform is. Maar goed op de controle in Brecht kan ik absoluut niet klagen van de keurders en voor mijn verroest exemplaar had ik enkel een opmerking, was er niet voor afgekeurd. Als de RX 10 er op staat gaat het een coherent deel lijken, maar de TC is ‘t exaam voor mijn polyester kunsten, al kan ik mij voorstellen dat de echte plaatwerkers hier de wenkbrauwen fronsen bij mijn oplapwerk. Gaan solliciteren bij CCR zit er nog niet in 😉

@Jan
              : ge weet het nog zijn he, altijd welkom. Al gaat ge snel moeten zijn. Vandaag tot 16u in mijn garage en zondag van een uur of 11 tot 15 uur ongeveer. Dan zou t gereed moeten zijn. Maandag terug Tc en dan rijden sé.

Ik zou zeggen dat polyester brol gedoe is maar een snel lapmiddel maar dit onderdeel heeft weinig of niks met carrosserie of dragend structuur te maken dus …..mooi gerepareerd .
                Als je van de begin pagina gaat terug kijken heb je toch best al wel een weg afgelegd :up:

Mooi werk weer Igor…ik moet toch echt nog eens komen kijken…

clever :up:

van mijn eigen verschoten se (nee , het was niet voor de spiegel 😀 )

:hail: val zeker in herhaling maar kan er echt niets aan doen. Als ik ooit de job van mijn leven kan bedenken is het in een garage zitten en kijken naar mensen die dit tot kunst verhogen zoals meerderen op dit forum het kunnen doen. *luv

Felicitaties Igor, hij knapt er wel van op van die ‘bijkomende’ en ‘ook nog te doen’ klussen. Is toch fijn als je dat allemaal op de mm in de handen hebt gehad en helemaal netjes gemaakt. En op een gegeven moment heb je gewoon alles gehad, en is ie weer als nieuw! :applaus:

Post nummer 928 op ‘t forum hier. Uiteraard moest die in m’n eigen draadje staan en daar hoort zelfs een update bij 😀

Merci Wim 😀

Vandaag de pan binnen gedaan. Stond er me daar een perfect gerestaureerde Targa voor de deur zeg..
                                  Zal straks de fotokes er van posten in de “wie heb ik gezien”

Ook op m’n blogupdate staat er een.

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.