Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 557)
    • Die heb ik ook bekeken Wim. Nu was ik 30€ kwijt anders 120€ want met er 2 hebben maar de kosten maken niet echt uit. Ben er dan zo ene die da zelf wil proberen 😀

Wim

Heb het net even bekeken en mooi opgelost. :up:

Maar als je toch zo’n sleutelaar bent, waarom dan niet even een goed stuk gereedschap kopen voor € 60,00 💡

Want je zal al niet veel minder uit gegeven hebben aan materiaal en tijd dan dit stukje handigheid. 😉

Nou, wat een tegenslag weer. 🙁

Ik hoop dat het geen body off word, maar moest het dat wel worden,
          ben ik ervan overtuigd dat het de allereerste body off resto is van een 928! 😀

Veel succes Igor.

Komt wel goed met onze ploeg ze. 😀 Moeten inderdaad is afspreken hé.
              03/09 ga ik waarschijnlijk toch weer kijken op de heilige grond.

:respekt:

congratz man, eindelijk wat genieten nu…… meer dan van onze ploeg hé…
                  Binnenkort misschien is afspreken….

Ik bekijk m’n rapport nooit. Niks van aantrekken Mart. 😀 Maar toch merci voor de 5 :up:

Oeps Igor, ik denk ik kijk even hoe dit verhaal (MZ) begonnen is op de begin pagina … heb ik je dus per ongeluk een ‘0’ gegeven … direct gevolgd door nog en ‘5’ uiteraard, maar weet niet of die ook wordt meegeteld… :bounce:

Als ik tijd heb deze woensdag kunt ge me verwachten. 😀

Gene stress wat de Stella betreft.
                        Vanaf nu gaat de tijd naar dit project. Heeft helaas té lang stil gelegen maar gaan we nu in orde zetten.

Nu een andere uitvlucht zoeken om sloten Stella weg te pompen ! :coolness:

Goe plan Igor….. Goe plan…..
                            Morgenvroeg vertrek ik met de 968 terug naar Frankrijk tot dinsdagavond….zal wel zo geen goe weer meer zijn denk ik.
                            Woensdagavond is het jamsessi van 6.30u tot 22.00 u….als je dan kan? en brengt uw gitaar mee…kan je direct inpluggen

Wim

Mooi gedaan, en nu genieten. :up:

Merci voor de felicitaties gasten. :salut:
                                Zal, als ik een gaatje in mijn agenda heb wel asap. meedoen aan een bijeenkomst. Té veel stil staan is uit de den boze nu 😀
                                Kzal em ander ne keer op uw oprit parkeren als ge moet repeteren Jan. Dan heb ik jullie ineens is aan het werk gezien :drink:

Ik wil die 928 waaraan zo hard gewerkt is ook wel graag IRL zien :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.