Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 557)
    • Yes….hij heeft het gehaald….fantastisch nieuws…nu verwacht ik je eerstdaags op mijn oprit hé :first: :drink: :respect2:

Jaja, Igor kan de baan op!
        Met de welgemeende felicitaties van de jury! 🙂
        :first:

:up: En nu :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:……………………………

Proficiat Igor! :first:

Al het harde werk, bloed, zweet, tranen en liters bier nuttigen heeft tot een geweldig resultaat geleid. :up:

En nu maar genieten van je harde werk. :driver: 😉

:up: jiiiiha :driver:

Nice!
                Congrats!! :relaxman:

De felicitaties hoor Igor, Top gedaan van je!!! :applaus: + :drink:

Al wat te doen 7-9? :coolness:

Merci voor de steun gasten.
                    of het heeft geholpen leest U hier

‘t moet nog wa spannend blijven hé 😀

Tijd dat deze weer op de baan kan, fingers crossed :up:

Wow…toch goedgekomen dan….we duimen mee Igor :respect2: :respect2: :up: :up:

Suc6 :up: en :applaus: voor al dat prachtige werk :respect2:

Is inderdaad condens. Is rookvrij nu begot. Blockplate doet wonderen. :up:
                            Weegt zo n 1500kg. Staat in t boekje, maar weet niet met mij erbij, en zo ja of dat voor of na ‘t ochtendk.kje is :happy:
                            Draden van de druksensor gewoon verwisseld…Ja kweet.. I’m a chicken, sometimes.
                            Vandaag de laatste kleinigheidjes gedaan en morgen is ‘t exaam, dan gaat de NV.België zich uitspreken over t al dan niet ermee mogen rijden. 😕

[quote=”Mart” post=177086]…Btw, in mijn beleving komt er een bovenmatige wasem cq uitlaatgassen uit, of is dat normaal voor deze bolides. Gaat de verbranding wel helemaal lekker?[/quote]

de auto wordt alsmaar gestart en stil gelegd om te testen. uitlaatgassen komen in een koud uitlaatsysteem terecht en condenseren daar. het is dus normaal dat er zoveel waterdamp uit een koude motor/uitlaat geblazen wordt. je kan dit maar met zekerheid beoordelen als het blok warm gereden is en dan stationair draait.

flikkerprobleem olielampje: meet eens aan de druksensor op het blok of daar een egale stroombron toekomt/vertrekt.

Misschien slechte massa aan het lampje, of oliedrukcontact, of een losse fitting…..Tja…ik raad maar mee hé

Het wordt er een van de lange adem Igor!

Maaruh, een 8 cilinder 4.5lt, oelala mien jong, wat weegt het machien?

Btw, in mijn beleving komt er een bovenmatige wasem cq uitlaatgassen uit, of is dat normaal voor deze bolides. Gaat de verbranding wel helemaal lekker?

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.