Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 557)
      • De moed erin houden Igor…na regen komt zonneschijn.
        Stilaan weer een stapje dichter bij de perfectie.
        Keep up de good works

Heb je trip gevolgd via je posts hier :up:
            Motorkaart niet gebruikt in Normandië omdat we gewoon in grote happen moesten rijden wegens strak tijdsschema. Normaal werk ik morgen de shark af en gaan we ze dan asap gebruiken.

Zijn inderdaad fantastische honden. Mijn eerste Franse Bulldog heb ik 3 jaar geleden moeten laten inslapen, deze moet nog 7 worden dus absoluut het moment nog niet, al is het voor zulke zaken nooit het moment.

[quote=”Igordiver” post=176516]Met de hond is alles ok (was wrs.een zware bronchitis en de gezwellen zijn niet kwaadaardig) ze ligt hier weer vanouds vrolijk te snurken. Het is het type hond waarbij je je vooral zorgen moet maken als ze niet slaapt :engeltje:[/quote]

Geweldige honden met een geweldig karakter 🙂 Die van mij is helaas 2 jaar geleden gestorven.

Ok, gelukkig maar…Wij zijn ondertussen terug van de Ardeche met de 993 en vertrekken met een vriend met een 944 en wij met de 968 voor een vier dagen naar de dordogne

PS heb je de Motorkaart gebruikt?

Merci Jan, ja Normandië was nog goed hoor. Slechts n paar keer op n D weg aan de shark gedacht. Met de hond is alles ok (was wrs.een zware bronchitis en de gezwellen zijn niet kwaadaardig) ze ligt hier weer vanouds vrolijk te snurken. Het is het type hond waarbij je je vooral zorgen moet maken als ze niet slaapt :engeltje:

:applaus: :applaus: :applaus: :respect2: :respect2: voor moed en zelfopoffering.
                    Hopelijk was de trip naar Normandie toch nog geslaagd.
                    Hoe gaat het met het hondje?

Geen reisverslag want dat was noodgedwongen met de DD maar
                      wel een verslag van een dagje arbeid

Denk dat dat de beste optie was. Ik denk dat Jules en Auguste (oprichters van) zich omdraaien in hun graf!

Vandaag weer wat gewerkt.

Heb net mijn aandelen van Delhaize verkocht. Gene Stella meer in bakken? :wtf: Nu gaan ze crashen!

enkel geduld en doorzettingsvermogen kunnen je op je reisbestemming doen toekomen. ikzelf ben niet zo bijgelovig, maar mss is deze oude duitse toch wat sneller vooruit te krijgen met Weissbier en haar Sehnsucht nach der Heimat in te lossen met een eerst een tripje naar daar te plannen ?

:respekt: voor de uitgevoerde werken tot nog toe ❗

Eindelijk de tijd gevonden om m’n blog n update te geven.

Lees: over m’n coleire en teleurstelling geraakt.

Och toch, beterschap voor de dreumes. Die van ons is ook nog herstellende van (2e keer) een dubbele operatie aan haar elleboogjes en het blijft sukkelen, net als de baasjes, waarvan het vrouwtje al niet meer in de zon mag komen en het baasje met regelmaat nauwelijks meer kan lopen. Heb dan ook nog geen meter gevaren en nauwelijks strand of bos gezien … je moet er wat voor over hebben … lekker praktisch zo’n cabrio en open boot … Maar dan rijden we maar een open rondje extra op donkere dagen!!

Mag niet klagen hoor, heb net met de jongens een festivalweekje in de Provence doorgebracht. Heb m’n kilometers weer te pakken, in de Jeep dat is. Er kwamen in BE nog een zwarte Boxster en een rode 924/944/928(?) voorbij onderweg, dan wil ik vanzelf mee, maar dan valt pas op hoe snel ze zijn als het gas erop gaat.

Hoop dat de Shark er snel helemaal klaar voor is en je er volgende week (of 2) eindelijk stevige rij-fun aan mag beleven!! :driver: :coolness:

Ocharme dat beestje, hopelijk is het goedaardig en kunnen ze het zonder probleem verwijderen hé, alvast een goeie vakantie toegewenst :salut:

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.