Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 557)
    • Sjonge sjonge, mijn diepste medeleven. Je kan natuurlijk ook een tweede oude *porsche kopen. :mrgreen: In de hoop dat er 1 rijdt. 😉

Dr.Ruth heeft er niks mee te maken maar toch gaat het op mjn blog over ballen en gutsen,

Tis niet omdat ze stilstaan dat ze pech hebben :engeltje:

Wisten jullie dat er statistisch gezien meer elfjes stil staan :mrgreen:

[quote=”Rufie” post=172671]Gisteren zag ik een 928 met pech op de Brusselse Ring staan.[/quote]

Da’s echt straf ! :mrgreen:

Gisteren zag ik een 928 met pech op de Brusselse Ring staan.

Rijden inderdaad niet dik. Misschien is de shark, zonder het te weten, even “geleend” uit mijn garage 😯

[quote=”Igordiver” post=172606]Dat zal n dubbelganger geweest zijn want ik kan mij niet herinneren dat ik in Antwerpen geweest ben :D[/quote]

JAJA…..dat zeggen ze allemaal 🙄 :happy: :happy:

😆 moet ook lukken dan…..
                        Was dezelfde kleur en zo dik zie je zen iet rijden hé 😀

Dat zal n dubbelganger geweest zijn want ik kan mij niet herinneren dat ik in Antwerpen geweest ben 😀

Heeft wel de shakedown goed overleeft zeker afgelope maandag op de kaai in Antwerpen?
                            Zag je rijden, maar was zelf met mijn VW T5, moet daar zelf al zien om de putten te ontwijken :wtf:

Heb ik dat goed gezien dat er achteraan ook iemand ingelepeld zat?? 😆

Alvorens naar Frankrijk te trekken heb ik toch nog wel wat werk op de plank.

Blog update hier

Staan er inderdaad voor bekend… En ondanks dat ik ook een diploma elektriciteit heb, heb ik echt een bloedhekel aan elektriciteit. :puke:

:up: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.