Restauratie 928

  • Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 557)
    • Tja de 928 waren er een beetje voor gekend voor die elektrische kuren 😐 Ik vond het de eerste keer dat ik ging rijden ook wel spannend van gaat die kuren krijgen. Dan sta je ergens in de file en zie je de temperatuur oplopen naar de rode zone en denk je die ventilator gaat toch aan vliegen he want ik heb die eigenlijk niet getest gehad of die uberhaubt wel gaat 🙄 Wat een opluchting hij vliegt aan :happydance: en dan zie je de temp. razend snel dalen oef.
      Bij de auto’s van tegenwoordig blijft die stabiel hangen en dan ben je al wat rapper ongerust als die op en af begint te gaan.

      Maar Igor hou moed 😉

        Probleem is opgelost ondertussen, stekkertje van de WUR zat niet goed vast…
        Ondertussen hebben de beide raammotors weer kuren :censored:
        Vandaag injector cleaner bij de benzine gedaan en in de loop van de week dan de laatste elektrische problemen aanpakken (voor zo lang dat weer gaat helpen).
        Motor flushen en olie verversen en dan zou m klaar moeten staan voor n reisje Frankrijk in augustus :driver:

          Je moet eens kijken onder auxilairy air device ,dat ding zorgt ervoor dat je toerental niet te snel terugvalt .

          Heeft die wel een verhoogt toerental als die koud is (choke) ?

            Hoi,

            Zal eens nakijken ,bedankt

            Groeten Mike.

                  Hey Dobbels, dat zou kunnen. Ik zie op het rennlist forum toch vaak schakelproblemen aan verschillende versnellingen die gerelateerd zijn aan het koppelstuk en de bussen in het bijzonder. In principe zit dat ook op een G15 boite van een 911 (indien ik mij niet vergis :D)dus misschien kan je daar ook wat info vinden.

                    Hoi,

                    Ik kan moeilijk schakelen ,mijn vierde kan ik niet meer nemen ,en mijn tweede gaat vree stug om te nemen ook,zou dat ook kunnen liggen aan het schakel gedeelte.

                    Groeten Mike.

                      Ik hoop dat er binnenkort nog wat filmpjes komen !
                      Lekker geluid !

                        Ik vermoed dat de meeste problemen van de baan zijn en dat we nu een tijdje kunnen bollen. We hopen er weer mee naar Frankrijk te trekken dit jaar 😀

                        Bij mij schuurde het ook om de wagen in achteruit te zetten tot het op een gegeven momenten niet meer ging. Bij mij maakte de pook wel een hele grote beweging aangezien die bussen dus uitgesleten waren. Ik zou ze toch is bekijken alvorens aan de boite te beginnen, ze zijn gevoelig aan sleet.

                        hier ff checken 🙂

                        The plan is coming together, indeed :happydance:


                          :up:

                            Lol ik denk dat bij mij de boite wel open moet, bij het terugschakelen van 4 naar 3 en 3 naar 2 schuurt het een beetje heuj synchro’s kapot.
                            Als je misschien weet wat dit nog kan zijn hoor ik het graag

                              Wohoo, yes dat ziet er al een pak positiever uit hé knap werk geleverd Igor hopelijk zijn nu de meeste problemen van de baan ? :salut: :drink:

                                Nee, darmpje van de WUR was los gekomen. Draait nu terug beter 😀

                                  Op filmpje 2 klinkt je blok niet echt lekker.

                                15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.