Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 557)
    • :up: ik hoop vandaag t zelfde nieuws te kunnen melden.

Ik heb ze er gisteren allemaal uit gekregen.
        Denk dat het afbrak omdat het harde bouten zijn ook zeer weinig plaats.
        Maar het is gelukt.

@ghost, heb je na het lassen alles goed laten afkoelen en enkel de ruimte rond de bout verwarmd?

WTF? needs anger management 😀
            Merci Poalnski maar ik ben dan toch n beetje deze chirurg

[URL=http://www.freebits.nl/view.php?filename=930Dr.png]

Inderdaad, misschien met linkse tap los proberen maken.
              En Stella….. werkt zeker verzachtend :drink:

Laatste optie, zelfde tactiek toepassen als deze: :popcorn:
              http://whitetrashrepairs.com/white-trash/dude-you-got-pwned-by-a-lug-nut/

Voor mij zijn jullie hier *porsche chirurgen! :respekt:
                En noemen jullie allemaal Harry. 🙂

Ben jaloers,ik k heb zelf 2 linkse! 😉

Stella klaar staan? 😀 Komt goe ze. Die 2 gaan ni veel weerstand meer bieden.

Ik leef met U mee.
                    Ben vandaag ook al heel de tijd bezig met 8 bouten van aandrijfas van mijn vrachtwagen.
                    Een vorige knutselaar heeft de koppen reeds volledig rond gedraaid :loser:
                    Nu moet ik ze eruit krijgen om een lager te vernieuwen in kruiskoppeling.
                    Ik las er steeds opnieuw een moer op aan beide kanten maar ze breken eraf.
                    Het gaat hier om 10.6 bouten met fijne draad die veel en veel te vast zijn aangedraaid.
                    Nog 2 te gaan 😀

Kweet, was geen knijt aan te doen.Heb al n setje boutverwijderaars op de kop kunnen tikken,der is nog voldoende stella en de buren zijn verwittigd. Zal topdagje zijn zaterdag. :mrgreen:

:bounce: :think:

Torx geprobeerd en geslaagd om de bouten te doen draaien.

resultaat 1 er uit, 3 afgebroken

Zaterdag t probleem aanpakken.

Merci voor de tips gasten. :up:

Gaan vandaag de Torx proberen.
                            -Hamer: check.
                            -Torx:check
                            -Stella:check
                            -Vloek vocabulaire:check

net als porschefabian zegt een torx inkloppen werkt steeds bij mij als het beste

als het goed bereikbaar is kan je er nog een boutje op puntlassen

Zijn ze goed te bereiken?
                                  – een torx maatje groter erin slaan wil nog wel eens werken..
                                  – als je er bij kan met een beitel los slaan.
                                  kruipolie kan nooit kwaad..

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.