Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 557)
    • mijn eerste ged8 zou zijn van een zeskant die 0.5 mm grotere diameter heeft onderaan de hoekjes conisch wegslijpen en er dan met zachte dwang in kloppen met een zo klein mogelijk hamertje.

Ook vandaag niet 😀

Hier het verhaal

Al er iemand een tip heeft om rond gedraaide imbusbouten los te krijgen ik ben 1 en al oor 😀

Dit is toch reeds even een heuglijk momentje Igor!! :drink:

… nou ja, morgen dan …

:respekt: :hail:

XXX

Prachtig Pascha interieur :up:

Als ze morgen na t starten weer uitgaan zal ik content zijn. Anders gaat t gegodver tot ver in den omtrek te horen zijn 😀

Interieur komt stillekes weet in orde :up:
                  De meeste lampjes branden weer…. kan positief of negatief zijn natuurlijk 😀

Vandaag weer verder gedaan en verder geraakt.
                    Moet ik nog zeggen dat ge t hier kunt vinden?

[quote=”deepee” post=165349][quote=”Igordiver” post=165323]De motorkap, voorschermen en deuren zijn van aluminium… de voorkant, de achterkant en de dorpelafscherming zijn van kunststof.[/quote]

[quote=”stoffels70″ post=165345]… misschien heel de carros afgaan met een magneetje en kijken of er nog plaatsen zijn. Bij de deur kan je de binnenkleding verwijderen en zien waar hij gedeukt is…[/quote]

🙄 heb ik nu zitten dromen tijdens de lessen fysica of zijn de wetten der natuur zo veranderd in al die tijd :D[/quote]

oei, ik had igor zijne post niet gelezen stond op vorige blad, k’was ietske te rap

Nee, gisteren nog getest. Plakt niet 😀
                        Ik ga mijne kop ni laten hangen ze. Integendeel: drastische maatregelen nemen.
                        Komt wel goed maar t zal niet de laatste slapeloze nacht zijn. Maar dat hoort er bij. Nen auto restaureren én supporter zijn van den Antwarep, t zijn harde tijden 😀

[quote=”Igordiver” post=165323]De motorkap, voorschermen en deuren zijn van aluminium… de voorkant, de achterkant en de dorpelafscherming zijn van kunststof.[/quote]

[quote=”stoffels70″ post=165345]… misschien heel de carros afgaan met een magneetje en kijken of er nog plaatsen zijn. Bij de deur kan je de binnenkleding verwijderen en zien waar hij gedeukt is…[/quote]

🙄 heb ik nu zitten dromen tijdens de lessen fysica of zijn de wetten der natuur zo veranderd in al die tijd 😀

slapeloze nacht om de zorgen van de P ? Mag je zeker niet doen, je passie voor je wagen trekt je hier wel door.

Dat van die deur is minder goed nieuws, misschien heel de carros afgaan met een magneetje en kijken of er nog plaatsen zijn. Bij de deur kan je de binnenkleding verwijderen en zien waar hij gedeukt is.

als ge teveel onderdelen hebt met plamuur aan dan beter laten ontlakken bij newicc in lokeren, voor alle demonteerbare onderdelen (kofferdeksel, deuren etc ) moet ge iets rekenen van een 300 a 400 euro dacht ik.

kop niet laten hangen hé, keep on working, and keep on posting, ook uwe blog verder onderhouden, ge zijt goe bezig. :respekt:

Merci voor de complimenten! :respect2:

:applaus: zeer mooi blog :up: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.