Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 557)
    • komt wel goed. geduld is de moeder… 😀

Amaai ons sharkske ziet er nog al uit, ik ken dat gevoel je begint aan iets en er je stoot op een ander probleem, en je tracht dat probleem op te lossen en je komt het volgende tegen, allee alvast goede moed Igor, en hopelijk vind je antwoorden op al je vragen hé :salut:

Yep, worldfame met de shark. Jim Doerr van 928classics heeft mijn blog gedeeld via zijn facebook. :first:

heeft de 928 nummer 1!!

928 nummer 6

en nummer 579

:up:

:mrgreen: :mrgreen:

Merci Python. Had al wat rondgekeken op rennlist en een paar topics gevonden, waaronder de tekening die in dat draadje staat. De topic zelf die jij nu stuurt had ik nog niet gezien. Ik zen der nog ni mee aan de nief patatten zoals ze dat hier zeggen 😀
                  Mijn madam dacht al dat ik een tekening van crème-glasbollen had gemaakt 😯

Wat is da allemaal jong ! 😯
                    Zoals ik kan zien zit er onderling pressies nog verschil op ook (verschillende jaartallen misschien) 😕
                    Ik weet niet of je’m al gezien hebt maar ik kwam er een draadje van tegen op Rennlist.com ,misschien wel nuttig .

Das nog is iets voor in mijne living se :happy:
                      Dit is een schema van de aansluiting van de HVAC. In vergelijking met wat ik tegenkwam op het net is het een behoorlijk verschil. Ge gaat de vraag nog wel zien passeren op het forum hier 😀

:think: deze nacht onder dit bord geslapen ?

stella.gif

Euuuh……. we spelen een spel vanavond…..vier op een rij ? 😕
                          Nie simpel !

En alweer een update.

[URL=http://www.freebits.nl/view.php?filename=538Hvac.jpg]

Het ligt er nu allemaal uit dus er is geen andere keus dan het terug ineen krijgen 😀
                              Python, ik neem uwen tip van dat kussen en duct tape ter harte want ik ga nog wel is :bounce:

XXX

:respekt: man, is een werkje waar je nadien véél plezier aan gaat beleven omdat je weet da je’t goed gedaan hebt :up: :up:

Amai men botten ! 😯
                                  Als ge dat er allemaal terug in krijgt en werkend zijde ne krak :coolness: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.