Restauratie 928

• Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 557)
    • :respect2: :respect2: Wat een klojo heeft daar aan geprutst zeg :loser: veel succes om dit tot een goed einde te brengen .

Met een “Stella” in de hand is de electrische bedrading zo aan de kant (hihi was het maar hé Igor)
          nog veel succes :respect2: :salut:

De Stella niet vergeten he Mart 😀

Knap hoor! :salut:

Is net vissen, komt heel wat geduld, inzicht en vastberadenheid bij kijken! :drink:

Een kussen tegen uwe kop plakken me ducktape 💡 :coolness:

Vakwerk moet er ook zijn hé.

Goe bezig!

Vandaag weer wat “vakwerk” tegen gekomen.
                    Link

Dat ik daar nog ni aan gedacht heb 😀

zet je zetels gewoon in het salon 🙂

Garage helaas te klein om er de stoelen nog in kwijt te kunnen en bovendien asap boite revisie. Toch bedankt voor de tip. 😀

Kleine tip als je toch niet direct met de auto rijdt, en je nog veel moet knutselen onder dashboard,

haal je stoelen er even uit, kussenop de bodem en kan je de voeten op de achterbank leggen,

is een iets prettigere houding….

verder lekker door gaan, 928 en electro blijft helaas een probleem spijtig genoeg,,,,

Op zich is die zoektocht wel interessant. De verlengingen ga ik ook maar ineens aanpakken. Aangezien de eerste 928 allemaal elektrisch onbetrouwbaar blijken haal ik er op termijn wel mijn voordeel uit dat ik het helemaal overloop en vernieuw/verbeter.

Man man als ik onderstaande foto zie dan breekt me het zweet uit;

Niet alleen die afgeknipte en afgeplakte draden maar ook de manier van kabel verlengen…
                                En als je denkt om dan maar de hele kabelboom te vervangen kom je er achter dat de 928 meer dan 1000 stekkerverbindingen en 3 kilometer elektrische bekabeling heeft 😯 😯 😯

Hou er de moed maar in! :happydance: respect hoor, ik zou het niet kunnen :up:

Gekleurd en “gesleuteld”, “gecontact” is n beter woord denk ik.
                                  Hier het relaas.

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.