Restauratie 928

• Maker
    Discussie

• Igor Duerloo
    Deelnemer

bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
      http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 557)
      • Yes…Jaws is smiling. :up:

Twee keer proficiat Igor :applaus:

De RSZ. eindelijk al dan niet gewild tot inkeer gebracht EN het vernieuwde Shark project :first:

Suc6 met allebei in 2017 en dat de Stella mag blijven smaken :drink:

als men zijn garage opruimt staat men verstelt wa plaats men heeft !
            succes voor de tweede keer met de shark, prettige feesten.
            floere.

Respect. Ik hoop u één dezer eens in realtime te ontmoeten, ik heb zo de indruk dat ik van jou veel kan opsteken. :respect2: :respect2: :respekt: :first:

:respect2: :up:

Voila se, we zijn terug vertrokken..

Dé blog

De volgorde is wel degelijk juist Herman. Het gaat over de werkplaatsinrichting teneinde mijn blok eruit te halen.
                    Aangeschafte benodigdheden:

1. Een bak Stella. (Het focaal punt van iedere sleuteloperatie als het ware.)
                    2. Een motortakel.
                    3. Motorsteun (ik vermoed dat het chevy-blokje van de foto niet meegeleverd gaat worden :mrgreen: )

Heb nog wat ander werkplaats-spul gekocht maar dat zal de komende weken wel in beeld gebracht worden, uiteraard voorzien van een woordje uitleg waarin de kennis van bepaalde schuttingtaal en aanverwant gevloek meer dan vermoedelijk terug aangescherpt zal worden. :engeltje:

Denk fotovolgorde fout Igor, bak Stella na het werk want indien ervoor zie ik je geen V8 meer uittillen.
                      In ieder geval impressief blokje :hail:

Amaai Igor chapeau hoor, ik weet wat het is van het ene probleem in het andere sukkelen, opzich is het vervelend maar aan de andere kant , moet je denken dat de Shark weer er beter van wordt en is het een probleem dat niet zo snel meer zal terug komen, dus ik trek mij op aan jou door het feit dat ik niet alleen ben , die problemen heeft met de restauratie. Allé goede moed verder

Merci Deepee, had het nog niet gezien. :up:

Merci Deepee, had het nog niet gezien. :up:

als die hard shark fanaticus heb je dit artikel vast al zien passeren? zo niet, geniet er van :salut:

als die hard shark fanaticus heb je dit artikel vast al zien passeren? zo niet, geniet er van :salut:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 557)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.