Restauratie 928

  • Maker
    Discussie
  • bij mijn voorstelling al wel een link geplaatst naar mijn blog. Maar het lijkt me logisch dat de updates hier te volgen zijn. bij deze dus.
    http://www.bloggen.be/sharknose

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 557)
    • Ho, dat is goed nieuws dat de boite kan gereviseerd worden binnenkort weeral een probleem van de baan, alvast bedankt voor de tip ( en Steri ook natuurlijk).

        Merci voor de tip. Heb 3 weken tijd om er werk van te maken want dan beginnen we aan de boite revisie.

          Ik gebruik eerst motip contactspray reiniger en daarna WD40 als vochtwerend, werkt perfect. Ik deed dit al altijd met de stekker van mijn aanhangwagen, regelmatig WD40 opspuiten en goed laten uitlekken.
          Nooit problemen gehad.

            Das wel lekker heftig jongens! :driver: :drink:

              Lol. Nu stelt ge me daar n vraag se Chineeske. Voorlopig maak ik ze proper met motip contactspray als ik me niet vergis maar de bedoeling is ze met een vochtbeschermende spray te bewerken. Heb nog geen idee welke ik daar voor ga gebruiken. Al zal de elektriciteit mogelijk een lagere prioriteit krijgen omdat ik waarschijnlijk iemand gevonden heb voor de boite revisie 😀

                Ja

                  Domme vragen uurtje: een 928, is dat een 8 cilinder dan? :respect2:

                    Hey Diehard, zelfs doorwerken tot op de feesttafel da is werkelijk een *porsche hart hebben, hoe heet dat spul om de contacten proper te maken aub en waar gebruikt je die teflonspray, goe bezig, ik heb ook altijd de 928 een superieure wagen gevonden maar zoals Pyton zegde het ziet er z’on ingewikkelde *porsche uit, dat ik eerst prefereerde om een 944 te nemen, maar …..wie weet binnenkort nog nen 928 erbij dat zie ik wel zitten !

                      Denk dat geen enkele *porsche simpel is . Grootste probleem is eigenlijk de weinig voorhanden zijnde kennis van de 928. Tinternet, fora en veel geduld zijn dus onontbeerlijk.

                      Esteban ge had al bewezen dat ge goede smaak hebt door nen 928 te koesteren maar uiteraard zijt ge nog nen trap gestegen door t feit dat ge een roodwit hart hebt :first: Zullen er is ene moeten drinken op den heilige grond :drink:

                      Aansluitingen van de ramen heb ik zelf losgemaakt trouwens om aan de rest van de draden te kunnen. Batterij is los dus was geen probleem.

                        Dat zien we graag sé, werken aan de hobby en koffie drinken uit een tas van de enige ploeg van’t stad …. :respect2: :respect2:

                        Ja, elektriciteit genoeg aanwezig hé, iets deftig losvijzen is er ook niet bij, het meeste is gewoon kapot getrokken ipv losvijzen!!

                        Die groene en rode fiche van de zijramen, nooit geen problemen mee gehad? dit is vragen om problemen door alles open en bloot te laten :wtf:

                        Ik zal straks eens kijken waarvoor die losse draden zijn in de middenconsole, lijkt mij van de audio te zijn??

                          Ik vind het geweldige wagens ,mijn vrouwke trouwens nog meer want die heeft al dikwijls erop aangestuurd een 928 aan te schaffen en verklaar me gek maar “ik durf niet goed” 😳 😆
                          Alles lijkt zo complex in elkaar te zitten aan die wagens ?

                            Nee dat niet. Het L-profiel kleven wel (dat was op een andere locatie 😀 )

                              Geweldig.. zo te zien aan de tellers aan het werken op de feesttafel?

                                alweer een update op de gebruikelijke link.
                                In een ander draadje op het forum hier nog wat vragen btw. 😀

                                  Oep t nief jaar!!! Der is altijd wel n reden voor n Stella 😀

                                15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 557)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.